Skip to main content

جناب بهمن موحدی(بامدادان)

جناب بهمن موحدی(بامدادان)
اقبال اقبالی

جناب بهمن موحدی(بامدادان) گرامی
واقعیت اینست که سه ترس جامعه ایرانی را فلج کرده است. ترس از اینکه وضع از این نیز بدتر گردد و کشور در گردابی غرق شود که مردم آرزوی این روزها را داشته باشند.
این سه هراس مردم عبارتند از:
1-برگرداندن نظام موروثی بقدرت، تشکیل حکومت سکولار فاشیست بجای فاشیسم اسلامی توسط کشورهای خارجی
2-بازی با مهره های قومپرستان (پان ترکیسم و پان عربیسم) و تزریق ویروس جنگ داخلی در جامعه ایرانی با حمایت عربستان و ترکیه بقصد تضعیف ایران و تلاشی جامعه ایرانی
3-تغییر حکومت اسلامی و انتقال قدرت به ائتلافی از اسلامگرایان طالب قدرت، ثروت و انتقامجوئی توسط غرب.
بنظر میرسد که تا هنگامی جامعه ایرانی به آنچنان اعتماد بنفسی دست نیابد که الف-قادر به مقابله سیاسی با احیاء سلطنت، ب- از بین بردن شانس قدرتگیری اسلام سیاسی و پ- تامین همبستگی سکولار دمکراتیک شهروندان کشور است،

با حکومت اسلامی محتاطانه رفتار می کند. حکومتی ها هم باین موضع آگاه هستند و از موجودیت این سه هراس جامعه بعنوان مترسک استفاده می کنند تا موجودیت خود را "منطقی" بنمایانند.
4-چاره کار روشنگری و سازماندهی جامعه ایرانی بر ثقل جنبش های اجتماعی برای هدف روشن و شفاف برقراری جمهوری لائیک دمکراتیک در ایران (جمهوری ایران) است. ما وظیفه سنگین آگاه کردن و آماده سازی مردم برای کنار گذاشتن حکومت اسلامی، برگزاری مجلس موسسان و قانع کردن شهروندان کشور برای رای به "جمهوری ایران" را در پیشاروی خود داریم.
سخنم را با سپاس از شما جناب موحدی گرامی بپایان میرسانم.
با مهر و احترام
اقبال اقبالی