Skip to main content

درود به شما هموطن گرامی و‌

درود به شما هموطن گرامی و‌
بهمن موحدی(بامدادان)

درود به شما هموطن گرامی و‌ مبارز ارجمند آقای اقبال اقبالی.
اقبالی گرامی، این سه مواردی را که از هراس مردم برشمردید تا حد زیادی کاذب و غیر واقعی است. نگرانی های زیاد و البته درستی در رابطه با مواردی که ذکر کردید وجود دارد اما همانطور که خودتان هم اشاره کردید، رژیم از موجودیت این سه هراس جامعه بعنوان مترسک استفاده می کند تا موجودیت خود را "منطقی" بنمایاند.
اصلاً نباید مردم را ترساند از این که اگر بپاخیزند ممکن است اتفاقاتی بیفتد که به نفع شان نیست. در دوران بعد از انقلاب ضدسلطنتی 57 هم یکی از شگردهای موذیانۀ تبلیغاتی دار و دسته خمینی جلاد لبنانیزه شدن ایران بود ، همه جا این را می گفتند و مردم را می ترساندند که اگر الان شلوغ کنید اگر فلان کنید ایران می شود مثل لبنان و هر گروهی برای خودش یک گوشه را می گیرد. دستگاه های تبلیغاتی رژیم در داخل و خارج وظیفه شان این است که مردم را از حرکت

باز دارند، مردم را بترسانند، با ترس تمامیت ارضی و این که اگر ما آخوندها و پاسداران سرنگون بشویم ایران تجزیه می شود!!!
باری، بهانۀ احتمال حملۀ خارجی و یا تجزیه و یا قدرت گرفتن سلطنت طلبان در میهن اشغال شدۀ ما نمی تواند دلیلی برای قبول رژیم اشغالگر و جنایت کار و پست جمهوری اسلامی باشد، مگر اینکه این هم نوعی مشروعیت تراشی برای رژیم جمهوری اسلامی باشد. رژیم پان اسلامیست حاکم بر ایران به دلیل تاریخی خود اشغالگر و عامل کشتار، سرکوب، تحقیر، تخریب، چپاول، و تجزیۀ کشور است.
جامعۀ ملتهب ایران منتظر فرصتی است تا امواج عمومی اعتراضی به حرکت در آید. قیام اجتماعی تنها مسیر ممکن و قابل وصول برای سرنگونی این رژیم است که در افق جامعه ایران قرار دارد. مردان و زنان آزادیخواه کشور بدانند که بقول برتولت برشت: « اگر به آفتاب ــ آزادی؛ نور و روشنائی و….. ــ پشت کنند؛ تنها سایه ــ سیاهی و ظلمت این رژیم پلید ــ را می بینند».
به امید سرنگونی هرچه زودتر رژیم ضدخلقی جمهوری اسلامی و برقراری جمهوری ایران بر اساس اصول لائیسیته و سوسیال دمکراسی.