Skip to main content

آقای یزدی قاتل نبودند. اما

آقای یزدی قاتل نبودند. اما
Anonymous

آقای یزدی قاتل نبودند. اما جاده صاف کن قاتل ها بودند و بصورت مستقیم یا غیر مستقیم در قتل ها شراکت داشتند. ویدئوی محاکمه صحرایی مهدی رحیمی توسط ابراهیم یزدی نشان می دهد که ایشان شریک جرم در محاکمه و معاونت ابتدایی در اجرای حکم نهایی را بر عهده داشتند. ایشان در مقام معاون رئیس جمهور و وزیر خارجه توجیه گر کشتارها و اعدام های اوایل انقلاب بودند. ایشان کشتار کردهای زخمی بر روی برانکارد توسط خلخالی را توجیه می کردند. ایشان نماینده مجلس هم بودند و بعنوان نماینده مردم در کشتار اوایل انقلاب سکوت اختیار کردند. ایشان بعنوان یکی از بنیانگزاران نظام در مقابل اعدام های سال 67 سکوت اختیار کردند.

شواهدی در دست نیست که ایشان شخصا آدم کشتند، اگرچه قبل از انقلاب به همراه چمران و توسلی (دامادش) بنیانگزار یک گروه مسلح تروریستی و چریکی بنام سماع بودند؛ و از عملکرد و یا ترورها توسط سماع در قبل از انقلاب

اطلاعی در دست نیست. اما همکاری و همراهی ایشان با یک نظام قاتل و آدم کش و توجیه گر آن قتل و کشتارها بر همگان روشن است. حالا شما ملی مذهبی ها هر چقدر هم که بخواهید ایشان را تطهیر بکنید، تاریخ قضاوت خود را خواهد کرد. به فضای مجازی بنگرید و ببنید که اکثریت قاطع نسل جوان و حتی نسل انقلاب ایشان را شریک جرم جمهوری اسلامی می دانند. البته بجز طرفداران او در طیف ملی مذهبی ها و اسهال طلبان.

من پیشنهاد می کنم مصاحبه کیانوش توکلی با دکتر دوشوکی بنام (دکتر دوشوکی در باره میراث سیاسی ابراهیم یزدی!) که در صفحه اول ایران گلوبال است، را حتما ببینید تا کمی روشن تر بشوید و اینگونه خود را خراب یزدی نکنید.