Skip to main content

بله، من هم یک کولبر هستم

بله، من هم یک کولبر هستم
بهمن موحدی(بامدادان)

بله، من هم یک کولبر هستم.
آقای اقبالی به درستی سکوت جامعه ایرانی را مورد انتقاد قرار می دهند، واقعاً چرا فقط شهروندان بانه باید اعتراض کنند؟!
تاکی باید ما ایرانیان مهر سکوت بر لبان خود بزنیم؟! مزدوران جنایتکار رژیم همه روزه هموطنان مظلوم کولبر کُرد ما را بی رحمانه به گلوله می بندند و خانواده ها را داغدار می کنند. این گناه بزرگی بر گردن ما ایرانیان است که ساکت نشسته ایم و گذاشته ایم که این آخوندها و پاسدارها این‌قدر پست و رذیلانه دست به هر جنایتی بزنند و روز به روز گستاخ تر و هار تر شوند. وظیفه ما ایرانیان در داخل و خارج از کشور این است که به حمایت جدی از هموطنان کُرد خود برخیزیم و با قیام خود ، خامنه ای جلاد را به وحشت بیاندازیم.
رژیم پست و پلید جمهوری اسلامی در حالی هموطنان محروم کولبر کُرد ما را با رگبار گلوله به قتل می‌رسانند که سرنخ قاچاق اعم از قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا و

قاچاق دختران و زنان ایرانی در دست خامنه‌ای جلاد و سپاه پاسداران ضدخلقی و دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی تحت‌امر او است.
مرگ تکان دهندۀ این کولبران گوشه ناچیزی از کارنامه رژیم فاسد و جنایتکاری است که با چپاول سرمایه‌های مردم ایران و به هدر دادن آنها در پروژه‌های موشکی و اتمی و صدور تروریسم و بنیادگرایی و جنگ‌افروزی در منطقه اقتصاد ایران را ویران و چیزی جز بیکاری و فقر و تورم برای مردم به ارمغان نیاورده است.
تا این رژیم ضدبشری و ضدایرانی بر سر کار است مردم ایران جز ستم و سرکوب نصیبی نخواهند داشت. تنها راه خلاصی از این همه درد و مصیبت اتحاد و همبستگی عموم اقشار برای سرنگونی این رژیم قرون‌وسطایی و تبهکار است.
پیش به سوی سرنگونی حکومت اسلامی و برپایی جمهوری لائیک و سوسیال دمکرات ایران.