Skip to main content

جدایی طلبان خائن و پان های

جدایی طلبان خائن و پان های
بهمن موحدی(بامدادان)

جدایی طلبان خائن و پان های فاشیست( پان عرب ، پان کرد ، پان ترک) آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهند برد.
هادی صوفی زاده این نکته را خوب بداند که ماموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم جمهوری اسلامی هم اینک با سوت و کف و خشنودی ازاینگونه اظهاراتش استقبال می کنند. ماموران بدنام وزارت اطلاعات از تجزیه طلبان استفاده می کنند تا مردم ایران را بترسانند و از سرنگونی رژیم منصرف کنند.ایران تجزیه شدنی نیست ، حتی در صورت وقوع جنگ و یا سرنگونی رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی .
جدایی طلبان خائن با طرح این گونه سخنان میهن فروپاشانه و وطن فروشانه، در خدمت و مزدوری جمهوری اسلامی هستند و رژیم ضدخلقی جمهوری اسلامی ، همواره با اشاره به خطر این خائنان وطن فروش، ملت ایران را از ادامه راه دمکراسی خواهانه شان می ترساند و پیوسته با به رخ کشیدن خطر تجزیه طلبان، به مردم ایران تلقین می نماید که : ببینید اگر جمهوری اسلامی

نباشد تجزیه طلبان وابسته با کشور شما چه خواهند کرد بنابر این تنها نگهبان و مدافع یکپارچگی سرزمینی و تمامیت ارضی ، جمهوری اسلامی است !!!
امروزه بیش از هر زمان به اقوام ایرانی ثابت شده که تا کجا رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی تا عمیق ترین لایه های احزاب و افراد تجزیه طلب نفوذ پیدا کرده . ما ایرانیان از تمامی اقوام باید به هوش و بیدار باشیم تا مبادا قربانی بی دفاع و مظلوم تبانی و توافق میان رژیم ضدایرانی جمهوری اسلامی و جدایی طلبان خائن شویم. با این حال باز می گویم که ایران زمین، تجزیه شدنی نیست.