Skip to main content

سپاه پاسداران ضدخلقی، با

سپاه پاسداران ضدخلقی، با
بهمن موحدی(بامدادان)

سپاه پاسداران ضدخلقی، با نوشتن این اراجیف ،با کمال وقاحت برای مسلمانان مظلوم و تحت ستم میانمار اشک تمساح می ریزد. وقاحت و پررویی در رژیم منحوس جمهوری اسلامی ظاهراً حد و مرزی ندارد. این بیانیه از سوی پاسداران مفتخور و آدمکش در حالی صادر می شود که این رژیم ضدبشری و ضدایرانی، 39 سال است که مشغول کشتار مردم ایران است و حامی اصلی تروریسم دولتی است. رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی، یک کارنامه بسیار سیاه از نسل کشی و جنایت در طول نزدیک به چهار دهه از حاکمیت ننگین خود در پیش چشم همه دارد. نسل کشی سال 67( کشتار بیش از 30 هزار نفر از زندانیان سیاسی مجاهد و مارکسیست)، اعدامهای سالهای 60 تا 62، کشتار ترکمن صحرا، کشتار مردم خوزستان، کشتار مردم کردستان، به کشتن دادن بیش از یک میلیون از ایرانیان در جنگ ضدملی و امپریالیستی ایران و عراق، کشتار دانشجویان و مردم در تیرماه 1378، کشتار مردم در سال 88 در تهران و

دیگر شهرهای کشور، جنایات کهریزک ، جنایات زندان های اوین ، گوهردشت ووووو در کارنامه سیاه و ننگین این رژیم خائن به ایران به چشم می خورد.
از قتل‌عام زندانیان سیاسی مجاهد و مارکسیست در ایران، در اواسط تابستان67، به‌عنوان بزرگترین جنایت ضدبشری بعد از جنگ جهانی دوم یاد می‌شود. تابستان خونین سال 67 بزرگترین نسل کشی وبزرگترین قتل عام بی نظیر تاریخ با فتوای خمینی خون آشام بود.
حالا ببینید این تمساح ها (آخوندها و پاسداران) برای مسلمانان میانمار چه اشکی می ریزند!!!