Skip to main content

اگر واقعاً خواست پان

اگر واقعاً خواست پان
بهمن موحدی(بامدادان)

اگر واقعاً خواست پان ایرانیستها، تامین منافع ملی و تحکیم وحدت و یکپارچگی ایران است، باید با رژیم ضدایرانی و ضدبشری آخوندها ،مرزبندی های جدی داشته باشند.
رژیم فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران، با پیگیری سیاست خارجی فرا ملی، مبتنی بر ارزش های دینی که ناقض قواعد حاکم بر نظام کنونی جهان است و با زیر پا گذاشتن این قواعد و نادیده گرفتن منافع بازیگران عمده آن، نه تنها باعث ورشکستگی اقتصادی و بحرانهای مالی در کشور گردیده بلکه با دشمن تراشی برای کشور، امنیت و یکپارچگی و تمامیت ارضی کشور را با خطر جدی مواجه کرده است.
رژیم حاکم بر ایران، تنها حکومتی در جهان است که سیاست رسمی اش تضعیف وطن پرستی، میهن دوستی و نفی هویت ملی در کشور است. سران رژیم جمهوری اسلامی هیچگونه قرابتی و نسبتی با مردم، فرهنگ، تاریخ و سرزمین ایران ندارند. حاکمیت این آخوندهای پلید و فاسد و وطن فروش است که باعث و بانی به طمع افتادن و

حریص شدن کشورها برای نقض تمامیت ارضی ایران می باشد. سردمداران رژیم جمهوری اسلامی که به شدت منزوی و مترود از جامعه جهانی می باشند ، نه تنها جرات اعتراض به دعاوی ارضی مجعول کشورهای عربی و تبلیغات پان ترکیستی جمهوری آذربایجان و ترکیه را ندارند و اقدام جدی ای صورت نمی دهند، بلکه به این طمع ورزی به خاک کشورمان و تحریف هویت تاریخی مردم ایران هم کک شان نمی گزد. روشن است که حاکمیت سیاسی در هر کشوری پیوسته در حال تغییر بوده و هست اما، حاکمیت ملی عنصری ثابت و تغییر ناپذیر است که هیچ گاه نمی تواند تغییر کند، ضمن آنکه قابل تقسیم، تفویض و یا تقدیم به فرد و یا کشور دیگری، نیز نمیباشد. همچنانکه در این دوران سیاه استبداد دینی، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ایران با خامنه ای جلاد و دیگر آخوندهای پلید و سردمداران نظام دینی تعریف نمی شود و این جنایتکاران و جباران حاکم بر کشور ما، فقط حاکمیت سیاسی کشور را به زور و اجبار در اختیار گرفته اند.
رژیم جمهوری اسلامی به آسانی مردم و منافع ملی کشور را فدای منویات شوم و مصلحت سنجی های لجام گسیخته دینی خود میکند و به بهانه حفظ بیضۀ اسلام کمر به حذف و نابودی ایران بسته است. حسین طائب رئیس قرارگاه عمار: اگر قرار باشد جنگی در بگیرد در مقایسه، حفظ سوریه برای ما از حفظ خوزستان اهمیت بیشتری دارد و ارجحیت با سوریه است.