Skip to main content

میگویند سگ زرد برادر شغال است

میگویند سگ زرد برادر شغال است
Anonymous

میگویند سگ زرد برادر شغال است!
اگر کسی از ریخت و پاش دولت هنوز بدنیا نیامده بارزانی بگوید، بدین معنی نیست که همراه و همگوی شغالهای جمهوری اسلامیست. اینکه کارگذاران جمهوری اسلامی دزدند، در آن هیچ دودلی وجود ندارد. اما این اجازه هم از من گرفته نمیشود که رفتار و کردار بارزانی را بازگو کنم. حتی شما خودتان هم باید یکی از منتقدان باشید تا در آینده اگر توانستید دولتی داشته باشید، دچار سردرگمی با خانواده دیکتاتورمنشی مانند بارزانی نشوید! من شخصاً با همه پرسی در کردستان عراق هیچ مشگلی ندارم و حتی آن را زنگی میدانم که باید بصدا درآید تا درسی برای ترکیه ایران و سوریه شود.
اما آنچه گفتنی است و باید به شما یگویم اینست:
تو که در سوئد جاخوش کرده اید و هر روز کامنتی در مورد کرد و کردستان مینو سی، بگمانت همه چرت و پرت میگویند و همه نادانند، پس چرا نمیروی به کردستان عراق تا در بازسازی آن گامی سازنده

داشته باشی؟
آنجا که بهشت برین است! آنجا که دختران آزاد هستند و مبارزه میکنند؟ آنجا که دختران اسلحه بر دوش دارند و بجای دولا شدن جلوی کارفرمای سوئدی دارند میجنگند؟ لابد میگویی که تو نقشی دیگر در مبارزه کردستان ایفا میکنی؟ مگر در کردستان عراق نمیتوانی همین کامنها را بنویسی و حتی بهتر و روشنتر و با واقعیت همسازتر! چرا به کردستان آزاد نمیروی؟ آنجایی که با فراغ خاطر لباسهای محلی ات را میپوشانی و با دختران آزاد رقص کردی میکنی؟ نگو که در کردستان عراق اینترنت نداری! نگو که در سوئد باید تظاهرات برای ازچلان تدارک ببینی! نگو که هر شخصی به روالی دیگر میتواند به ملتش یاری رساند!
بختیاریها مگویند: جناب دره را خلوت دیده هوس گوزیدن گرفته! بله عزیز درست است که ایران را گه گرفته اما آن بهشتی که تو دائم در کرنا میدمی به چسی هم بند نخواهد شد! چراکه خانه از بن خراب است.
به گمان من بهتر است حتی برای یک ماه، یک یا دو هفته و یا چند روز سری به کردستان بزنی و با همزبانانت گپی بزنی. این سفرها روحیه ات را بالا خواهد برد و بیشتر تو را با واقعیت آشنا خواهد کرد و میتوانی تازه هایی در این سایت بنویسی. از نوشتن این چند واژه عامیانه پوزش دارم