Skip to main content

پروژه بارزانی با شکست روبرو

پروژه بارزانی با شکست روبرو
آتوسا نجف لوی

پروژه بارزانی با شکست روبرو خواهد شد مگر! آنها توسط روتشیلد ها نجات پیدا کنند. بارزانی مقروض است و این قرض ها در صورتی پرداخت خواهد شد که خود را به شبکه ی روتشیلد متصل نماید. متاسفانه بارها در کامنت هایم تاکید به مسائل اقتصادی می کنم ولی یک عده هوچی بدور از علم سیاست صحبت می کنند و مسائل را به سمت عرق ملی و وطنی سوق می دهند.
روتشیلد ها دولت های مقروض را برای جنگ ها ترغیب می نمایند و پروژه آنها برای باز پس گیری کل منطقه با عنوان از فرات تا نیل محقق نخواهد مگر با جنگ در منطقه.
روتشیلد ها یهودی تبارهایی هستند آلمانی که به پروژه یهودی سازی فلسطین بسیار کمک کردند. جنگ سوریه نیز به سمت مقروضی دولت سوریه و به تصرف در آمدن خاک سوریه با پرداخت قرض ها محقق می شد اگر دولت های ایران، چین، و البته روسیه وارد این معادله ی اقتصادی نمی شدند.
حال پروژه ی دادن وام های میلیاردی در منطقه هدف خود را

کوردستان قرار داده است، بارزانی مقروض است و بهترین فرصت برای پیاده سازی بسیاری از اهداف دراز مدت در منطقه.
به نویسنده مقاله، شما اگر در آذربایجان ایران به راحتی زندگی کردید( اگر آذری تبار باشید) اقوام من و ما در منطقه قفقاز نسل کشی شدند تا به این درک برسیم که با جنگ جز نابودی به هیچ هدفی نخواهیم رسید. پس طبل تو خالی این جنگ منطقه ای را به سمت آذربایجان به صدا در نیاورید.
در صد سال گذشته نیاکان قفقازی تبار ها در منطقه ی قفقاز کشوری بنام آذربایجان نداشتند و این پروژه بتوسط لنین محقق شد و بعد از استقلال آذربایجان، این شرکت های نفتی اسرائیلی بودند که باز هم دست روی منطقه گذاشتند و بخشی از مرز آذربایجان با ایران را خریداری کرده و یهودی تبارها را در آن مناطق سکونت دادند.
سیاست قرض و شروع جنگ های منطقه ای و پرداخت وام های کلان به کشورهای مقروض! این پروژه ی خانواده روتشیلد آلمانی تبار بوده و هست.
دنیای امروز، دنیای جنگ و خونریزی نیست. امروز ملت ها و قومیت ها باید بدنبال برداشتن مرزهای خاکی باشند وگرنه کشورهای استعماری به هیچ عنوان اجازه ی تغییر نقشه ی جغرافیایی جهان را نمی دهند؛ مگر نفعی برایشان همراه داشته باشد.