Skip to main content

خدمت خانم نجفلی عرض کنم که ما

خدمت خانم نجفلی عرض کنم که ما
Anonymous

خدمت خانم نجفلی عرض کنم که ما تباری بنام آزری در دنیا نداریم. این تبار هم ساخته و پرداخته ایران گرایان آریایی و کومونیزم استالینی می باشد و گرنه کلمه آزری 100 سال پیش مفهومی نداشت. آنچیزی که برای ما روشن هست و سبقات تاریخی دارد تورکیت هست نه توهمات پان فارس ها! همین پسوند فامیل شما نشانه بارزی از تورکیت می باشد نه قفقازی بودن شما زیرا که در قفقاز علاوه بر توک ها ملل دیگری نیز وجود دارند.
ثانیا خدمت شما دوباره عارض شوم که اصلا کشور آزربایجان قبل از لنین (و به دنبالش استالین) برای خودش کشوری بود (و موسسش محمد امین رسول زاده) که در سازمان ملل به رسمیت شناخته شده بود! مطمئنا اطلاعات تاریخی تان خیلی گنگ و وارونه می باشد و بنابراین کمی خنده دار (و بحثتان شایسته جدی گرفتن نیست)!
ثالثا این جغرافیای ایران بود که حداقل در طول 1000 سال اخیر تحت تسلط و حاکمیت آزربایجان و تورکان آزربایجان بود.

اما متاسفانه نه به اسم آزربایجان ولی به اسم سلسله ها همچون سلسله و یا دولت صفویه، افشار، آق قویونلو و ....
رابعا، چون بارزانی مقروض یهود هست پس کوردها باید طبق فرموده تان عرق ملی خود را رها کنند و مشغول پرداخت وام خود شوند و جدایی و استقرار دولت ملی را فراموش کنند؟ یعنی تا ابد کوردها حق تعیین سرنوشت ملی و تعیین حکومت ملی نخواهند داشت؟
خامسا، اینکه می فرمایید یهودیان "بخشی از مرز آذربایجان با ایران را خریداری کرده و یهودی تبارها را در آن مناطق سکونت دادند." می توانید سند بیاورید؟ چند متر مربع یا هکتار خریداری کرده اند و چندین تعداد خانوار هستند و بفرمایید در آزربایجان چند تا شرکت نفتی اسرائیلی در حال فعالیت هستند؟
(عرض شود که یهودیان تاریخا در این جغرافیا زیسته اند، و دولت خزر یک دولت تورکی با مذهب یهودی بوده است، کمی مطالعه تاریخ خیلی خوب هست برایتان، توصیه شدید!)
سادسا، آیا شما که مدعی هستید که در اقتصاد سررشته دارید پس باید نتیجه گرفت که شما عالم علم سیاست هستید؟