Skip to main content

آقای کرمی...1-.همانطور که

آقای کرمی...1-.همانطور که
lachin

آقای کرمی...1-.همانطور که آریا پرستان ادعا میکنند در این سرزمین 13000 هزار سابقه تاریخی دارند و ترکان هم در این سرزمین هزار و اندی سال حکومت کرده اند.اگر ما ترک ها الان باعث (( عقب مانده گی )) شما شده ایم , لطف بفرمائید بگوئید که شما در عرض این 12000 هزار سال در کجا تشریف داشتید که این جامعه را از عقب مانده گی در بیاورید.
2- آقای کرمی , ژورنالیست مدرن که ایران را میخواهید به جهنم تبدیل بکنید ,آیا یکی از یاوران حضرت محمد و آورنده گان دین اسلام (( سلمان فارس )) بود و یا اینکه (( سلمان ترک)).؟
3- یکی از ویژه گی های استقلال آزربایجان و ملت ترک همین خواهد بود که بعد از طلاق سیاسی و جدائی از این بلاد آریائی ,شما به (( تمدن بزرگ)) زودتر خواهید رسید و موقعی که با سفینه های فصائی در بین کهکشهان ها با حرکت نزدیک سرعت نور فضا پیمائی میکنید ما ترک هم در دامنه های ساوالان و سهند

نشسته به اوای نی چوپانها که بایاتی های دلنشین را خواهند خواند , گوش خواهیم داد.
4- من بایستی اعتراف بکنم که هیچ وقت من در عمرم به این اندازه عجله نداشتم که شما به تمدن بزرگ برسید. چون ما هرچه زودتر استقلال بگیریم , شما هم به همان اندازه به تمدن بزرگ زودتر می رسید. به امید هر چه زودتر رسیدن شما به یک تمدن بزرگ.