Skip to main content

جناب کرمی گرامی،

جناب کرمی گرامی،
Anonymous

جناب کرمی گرامی،
چه خوب این بار نگفتید که اصلاً من چه کسی هستم که نهی از منکر میکنم! وگر نه DNA خودم را برایتان پست میکردم تا با دستیارتان آقای اسامه هر دو سر در لوله آزمایش کنید و آزمایش نتیجه بفرمائید.
اما چه جالب که از پارلمان سخن گفتید! و پارلمان شما صد البته برای کنار گذاشتن اصفهانیها، کرمانیها، تهرانیها و بالاتر از همه آذربایجانیها نیاز به رئیس پارلمانی مانند جناب عالی دارد تا آنها از دایره دمکراسی شما خارج کنند. حالا پرسشی که پیش میآید، اگر شما همه این جمعیت را از پارلمان بیرون کنید پس پارلمانتان بدرد کدام عمه میخورد؟
اصلاً بهترین راه اینست که مانند اردوقان از همه اعضای پارلمان آزمایش DNA انجام دهید و کار یکسره کنید. ملی ممکن است که در این آزمایش یکهو خبر برسد که آقای کرمی خودش DNA مردم زاگرس را ندارد. و آن موقع بدجوری نارنجک میترکد.
آیا شما چیزی از واژه نخبه سالاری در قرن

21 شنیده اید؟ در جامعه نخبه سالاری میزها و دایره های وزارت نه بر اساس نژاد و قوم و زاگرس سالاری گرفته خواهد شد بلکه تنها نخبه سالاری ها هستند که سخن نخست را میگویند و در این دایره شما نمره ورود را مطمئناً نخواهید آورد. شما وقتیکه مقاله ایی در مورد محیط زیست و انرژی خورشیدی روی سایت میگذارید و اگر در ایران هنوز آن حساسیت برای نگهداری محیط زیست وجود ندارد کمبود حساسیت را مستقماً تقصیر از ترکان میدانید تنها چونکه ملا خامنه ایی نیمه ترک است، از دمکراسی پارلمانی بسیار دورهستید. مگر مردم دامنه زاگرس که خود من یکی از آنها هستم، به محیط زیست بیشتر از دیگر مردم احترام میگذارند؟گاهی انسان از خود میپرسد انسانی که چندین سال در کشوری باز و آزاد مانن آلمان زندگی میکند چگونه ممکن است دارای چنین نقطه نظرهای AfD باشد؟ گاهی از خودم میپرسم آیا کردها و یا آذزبایجانیها با خواندن این مقالات شما حق ندارند از جدایی حرف بزنند؟