Skip to main content

درست است که دین افیون توده

درست است که دین افیون توده
Anonymous

درست است که دین افیون توده است اما نفت دست کمی از دین ندارد.
اگر کردستان عراق و مردم آن با همه پرسی موافق هستند و به آن آری میگویند پس مبارکشان باد. اما این خوشی ممکن زمانش کوتاه باشد. شاید کسی بگوید به جهنم! ما استقلال را به هرچیز ترجیح میدهیم. در زیر خاک کرکوک نفت فراوانی نهفته است و اگر کرکوک به کردستان تعلق بگیرد، کردستان صاحب منبع درآمدی خواهد شد. اما چون کردستان مانند عراق، ایران، سوریه، ترکیه از اخلاق شرقی دیکتاتوری بهره زیادی برده، در آینده نچندان دور دارای یک قشر مرفه و سرمایه دار خواهد شد که دمار از قشر پائین جامعه در خواهد آورد و روزی خواهد رسید که اکثریت مردم نه تنها به کولبری روی خواهند آورد بلکه بسیاری راه غرب را انتخاب خواهند کرد. اقتصاد آمریکا تنها بر روی فروش اسلحه پایه ریزی شده وگر نه من هنوز هیچ کالایی دیگر که ساخت آمریکا باشد ندیده ام و نخریده ام.

همانطور که خانم نجف لو اشاره کردند بانکهای روتشیلد که صاحبان آن یهودی هستند و در ضمن از قدرت بی انتهایی در آمریکا برخوردارند و از سهامداران بزرگ کارخانجات تانکسازی، کشتیهای جنگی، هلیکپترهای جنگی و دیگر ابزار هستند، خواسته و یا نخواسته برحسب اخلاق بورس و سهام تا میتوانند گسترش میابند.
عراق نمیتواند لقمه استقلال کردستان را بجود و قورتش بدهد. از این که بگذریم کردهای ترکیه دومین کاندیدای استقلال هستند. و سرمایه گذاریهای ترکیه در کردستان ترکیه جهت سد سازی میتواند جنگی طولانی میان ترکیه و کردستان عامل شود؛ مخصوصاً اگر مخارج آن و کمکهای لجیستکی اش از راه کردستان عراق تامین شود. نتیجه آنکه ده سال فروش اسلحه به این نقطه از خاورمیانه مساوی است با ده سال پرکردن بودجه نظامی و اقتصادی آمریکا. American First