Skip to main content

کاربران گرامی...پارسی

کاربران گرامی...پارسی
ناصر کرمی

کاربران گرامی...پارسی ... درود بر شما، ....صحبتهای شما کاملأ درست و همه را می پذیرم . بیش از 30 سال است که با نگاهی فراگیر بدون در نظر گرفتن وابستگی های قومی، جغرافیایی، فرهنگی، زبانی و باورمندی به دین و مسلکی به جایگرینی دمکراسی و حقوق شهروندی و پای بندی به حقوق بشر، ساختارهای کشوری داری مدرن، فکر کرده، نوشته، گفته ام.

بیش از 30 سال پیش که در ایران بودم و در استخدام آموزش پروش دبیر بودم میداسنتم که پارسی کیست و جغرافیای زیستی آنها کجاست. در آلمان هم در رشتهء تحصیلی مستقیم و غیر مستقیم با آثار باستانی و باستانی شناسی ایران در مواقعی ناخواسته برخورد کرده و سرو کار داشته ام،و بر حسب علاقه کنجکاو شدم. امّا تاکنون آنرا مطرح نکرده ام، امّا امروز هم میهنان ایران مرکزی و استانهای نامبرده دیگر پا را از گلیم خود بسیار بسیار بشکلی غیر دمراتیک فراتر گذاشته و پشت سر حسن روحانی و در کنار جمهوری اسلامی ایستاده اند، گویی که این مردم مالکیّت ایران و پارسی هستند و یا در تاریخ ایران نقشی را داشته اند. بجز نکبت باری و جنبشهای ضد ایرانی. گویی که زبان فارسی امروز همان زبان پراسی باستان است ؟
این نوشتار هشداری است به آنها که بخود آیند، وگرنه آنها را بویژه روشنفکران دینی و غیر دینی این جغرافیا را زیر رگبار تحلیل های مستند و دانش محور قرار خواهم داد و آنها به مرحلهء بی هویتی و عرب تباری خواهم کشاند.
امروز شرایط سیاسی ایران به مرحله ای رسیده است که هر کس از جغرافیای زیستی و منافع منطقه ای خود دفاع میکند، من هم بر طبق رسالت و وظیفه عمل میکنم.
اگر ما همه ایرانی هستیم و به ایران فکر میکنیم، باید متحد و یکپارچه دست در دست هم در مقابل رژیم اسلامی صف آرایی کنیم. این مردم در جهت مخالف هستند. با سپاس