Skip to main content

یک مادر هم انسان است و هم

یک مادر هم انسان است و هم
آ. ائلیار

یک مادر هم انسان است و هم مادر. و همینطور یک زن.
حفظ کرامت انسانی، مقام مادری، و حقوق زن، به هیچ بهانه ای نمیتواند ندیده گرفته شود.
چه تن فروش باشد و چه نباشد.
حتی این مادر، مادر هیتلر یا موسولینی یا خمینی باشد.

جناب افشار شما به خاطر « عدم آگاهی به نکات بالا»، یک مادر را ، که به خاطر کرامت انسانی اش و مقام مادری اش مقدس است، به فحاشی بسته است. و با این کار به نویسندگان و خوانندگان و خود سایت توهین کرده است.

اینکه کسی تن فروش بوده یا نبوده ، به سیاستی که فرزندش دارد مربوط نمیشود.
سایت دادگاه رسیدگی به « تن فروشی » نیست که این موضوع را در آن مطرح کرده اید .
شما چه سند داشته باشید و چه نداشته باشید- که اینجا هم مدرکی برای تن فروشی یک انسان ندارید- نمی توانید با طرح اتهام تن فروشی ، به سیاست فرزند آن فرد بپردازید.

سایت جایگاه فحاشی های پیش خودی شما نیست. روزانه هزاران نفر به سایت سر میزنند، نه برای دیدن « عربده کشی های شما» ، بل برای بیان اندیشه و فکر. شما هنوز تفاوت اندیشه و « عربده» را متوجه نشده اید.
نوشته ی شما لازم بود نه تنها در تیتر بل در آغاز متن نیز با حذف جمله ی توهین آمیز « محسن رضایی در مسجد سلیمان و از مادری فاحشه در پیش از شورش ۵۷ زاده شد.» هم اصلاح شود.
که ماندن آن نتیجه ی بی توجهی سایت به اهمیت موضوع ست.

وجود «تن فروشی» یک مسئله اجتماعی ست.
شما آنرا بیاورید شخصی اش بکنید و سیاستی را مورد حمله قرار دهید، نشان دهنده ی دفاع شما از شرایط جامعه ایست که « تن فروشی ها» را ایجاد کرده است.
سیاست کشور داری شاهنشاه آریا مهر در تهران « شهرنو» نتیجه داده بود.
از 35 میلیون نفر جمعیت کشور 30 میلیون نفر اش در زیر خط فقر زندگی میکردند. و لایه ی اجتماعی باریکی نیز با شغل « تن فروشی» نان میخورد.
شما فرهنگ درک این موضوع را ندارید که علت اساسی پدید آمدن این لایه اجتماعی را در شرایط « فقر و تبعیض و بیکاری و نابرابری و نقض حقوق انسانی و اختناق و آدم کشی سیستماتیک دولتی » بجویید؛ و شغل تن فروشی را که تحت اجبار فقر وجود داشته، مانند عوام به « فحش و فحاشی» چاله میدانی تبدیل کرده اید.

از امکانی که سایت به شما داده بهتر است سنجیده در جهت بیان اندیشه یتان استفاده کنید.نه در جهت ارائه ی فحش های چاله میدانی. که جایش در سایت نیست.