Skip to main content

جالب است این آقا مثلا استاد

جالب است این آقا مثلا استاد
Anonymous

جالب است این آقا مثلا استاد علوم سیاسی است مثل سیاسیون انقلاب دارای بینش عمیقی سیاسی است.
بریتانیای کبیر در بدو تاسیس خود کنفدراسیونی از دوک نشینها بود و اسکاتلند جز موسس این نظام بود چه ربطی به عراق دارد. در ضمن ریس حزب جدای خواه اسکاتلند بارها عدم رضایت خود از انجام این انتخابات در شرایط بحران اقتصادی را ابراز کرد اما دولت بریتانیا با زیرکی درخواستی که سالها با قدرت نظامی آن را سرکوب کرده بود را این بار با اصرار خودش پیش کشید و مثلا انتخابات کردند. چون نتیجه آن مشخص بود ملتی که وابسته به شغل خود در مناطق صنعتی مرکز انگلستان است جدای را قبول نکرد.

حق تعیین سرنوشت مخصوص کلونیهای تحت استعمار است که ملت بودنشان و تحت استعمار بودنشان از طرف سازمان ملل تایید شده باشد استاد علوم سیاسی عزیز.

در همین امریکا ایالت تگزاس طبق قانون حق جدای از امریکا با همه پرسی را دارد و این حق در زمان تشکیل امریکا تایید شد است اما ریس حزب جدای خواه امریکا بازداشت و کشته میشود.

کاتلانها درخواست جدای داشتند اما با مراجعه دولت اسپانیا به سازمان ملل رای به غیر قانونی بودنش صادر شد.

درخواست استقلال کردستان که با نفوذ انگلیس بعد از جنگ جهانی اول اغاز شد حالا دوباره پیش کشیده شده است. اقلیم کردستان با قاچاق نزدیک به 80 درصد از هروین اروپا طبق گزارش پلیس اروپا و استبداد بارزانی و ختنه دختران و رسمی کردن چند همسری و انجام جنایت علیه بشریت بر ضد اشوریان، ارامنه و اعراب و ترکمنها با تخریب و غصب محل زندگیشان که از طرف سازمانهای بینماللی تایید شده است. نمیتواند با قلدری و سو استفاده از وضع موجود تبدیل به محل ضربه زدن و کمپهای تروریستها برضد کشورهای منطقه باشد.

azergun@uw.edu