Skip to main content

تجزیه کردستان عراق و ده فرمان

تجزیه کردستان عراق و ده فرمان
Anonymous

تجزیه کردستان عراق و ده فرمان اسرائیل

فرامرز دادرس، کارشناس اطلاعاتی



ده فرمان اسرائیل در پشتیبانی از استقلال کردستان عراق:

۱- تجزیه مناطق کرد نشین کشورها به ترتیب؛ عراق، سوریه، ایران و ترکیه.

۲- نفوذ نظامی، سیاسی و اقتصادی در کردستان های احتمالاً تجزیه شده در آینده، با بستن پیمان های نظامی و اقتصادی با کردها.

۳- دسترسی مستقیم به مرزهای ایران از راه کردستان بارزانی! به منظور ادامه توطئه دائمی و تجزیه دیگر استان های ایران؛ آذربایجان، خوزستان و بلوچستان (اسرائیل هم اکنون در جمهوری آذربایجان، همسایه ایران و گرجستان حضور پنهانی و اطلاعاتی فعال دارد. در هردو این کشورها اقلیت های یهودی زندگی می کنند).

۴- با استقلال کردستان سوریه و هم مرز شدن آن با کردستان عراق، اسرائیل قصد دارد با کشیدن خطوط لوله نفت، جریان انرژی ارزان قیمت را از شمال عراق و شمال سوریه به دریای مدیترانه عبور داده و برای اسرائیل به ارمغان آورد.

۵- کوچ دادن بخشی از جمعیت مهاجر کردهای یهودی تبار ایرانی و عراقی مقیم اسرائیل به کردستان مستقل بارزانی به عنوان ستون پنجم دائمی اسرائیل در کنار مرزهای ایران و ترکیه (پس از سقوط رژیم بعثی صدام حسین در عراق، اسرائیل با استفاده از کردهای یهودی، اقدام به خرید املاک و سرمایه گذاری های کلان در کردستان عراق کرده است و این روند همچنان ادامه دارد).

۶- اسرائیل قصد دارد با استفاده از نیروی کار کارگران کرد آنان را جایگزین نیروی کار کارگران ناراضی فلسطینی نماید، و به این ترتیب به یکی از مشکلات مهم امنیتی خود خاتمه دهد. روزانه هزاران کارگر فلسطینی با پروانه دولت اسرائیل بکار در مزارع و صنایع کشور اسرائیل به این کشور رفت و آمد می کنند.

۷- قرار دادن کردها در برابر فلسطینی ها به منظور تاًمین امنیت اسرائیل و پایین آوردن آمار تلفات نیروهای امنیتی اسرائیل در برابر انتفاضه های فلسطین. آمارها نشان می دهند که در سال های اخیر جوانان اسرائیلی دیگر مانند گذشته مشتاق خدمت در ارتش و نیروهای انتظامی اسرائیل نمی باشند و تمایل زیادی به حل و فصل هرچه زودتر مسئله فلسطین در جامعه اسرائیل دیده می شود.

۸- بوجود آوردن تنها قدرت نظامی – اقتصادی برتر منطقه به سرکردگی اسرائیل و نیروی کار، نظامی و نفت کردها و سپس مناطق تجزیه شده ای همچون آذربایجان و خوزستان.

۹- کنترل کامل همه کشورهای عرب و مسلمان و چاه های نفت و گاز خاورمیانه.

۱۰- برآورده کردن آرزوی دیرینه و مقدس یهودیان، امپراتوری اسرائیل از نیل تا فرات.

___________________________________________________________