Skip to main content

نظرات هر کس محترم هست ولی

نظرات هر کس محترم هست ولی
Anonymous

نظرات هر کس محترم هست ولی افکار خانم جیلانی بیشتر شبیه تعریف خیالاتش بود تا حقیقت های روزمره و مدرن دوران امروز .
از محبت ، عشق ، صداقت ، صداقت و حمایت بحث می کنند که ابزاری کهنه ای هست سیاست عوام فریبی و بلاخره نسل کشی نرم غیر فارس که از زمان شاه تا شیخ ادامه دارد ، آخوند شاید تنها مشکل قوم 30 درصد فارس در ایران باشد بخاطر استبداد ولی درد استعمار و استبداد غیر فارس را چطور توجیه می کنند .
می گویند کردها ایرانی هستند تمام شد رفت مگر ایرانی و آریایی بودن شد آب و نان غیر فارس !
اخوندا چرا اقتصاد را در فارسستان متمرکز کرده اند آنها که بحساب دشمن ایرانی هستند و نمی دانم می گویند عرب هستند ! مثلی هست یکی نفر به نفر دیگر فحش میدهد و طرف دیگری می گوید " ولش کن دیوانه هست " میگه خوب دیوانه هست پس چرا خودش فحش نمی دهد ! و حالا جریان حکومت بحساب دیوانه ایران چرا فقط به فارس خدمت می کند !
...

اگر فارس وجود ندارد پس فعالیت با شتاب شرکت فارسی سازی چکاره هست و چرا بجای انگلیسی همان زبان دنیا ما باید زبان یک قوم را یاد بگیریم که آنتن اش در بیشتر نگات ایران نمی گیرد ، آیا ما به دنیا آمدیم یا به آغوش یک قوم !
اسم ایران پیش کش می کنند ولی پشت ماسک همان فارسسان هست و تحصیل مجانی فارسها با پول بیت آلمآل و تحمیل آن به اکثریت غیر زبان فارسی و تازه قدغن کردن زبان آنها در دیار خودشان!
من تمام حرفهای او را گوش کردم هیچ چیز جدیدی نگفت همان چیزهای تکراری که از قدیم ما در گوشه و کنار از فارسها می شنویم ولی از حرف دل غیر فارس خبری نبود و جای دیگر هم طبق معمول خیلی ها برای تثبیت گفته هایش در مورد غیر فارس خودش را نصف آذری ( که وجود ندارد ما همه ترک هستیم ) وصل کرده تا با التماس هم شده حرف خودش را به کرسی بنشاند ، خیلی جاها در ایران مد هست قبل از تخریب ترکها طرف اول شروع می کند " من خودم آذری هستم " بعد شروع می کنند به انکار ، تخریب ، تهدید ، تمسخر و عوام فریبی در حق غیر فارس و مخصوصا در مورد ترکها ولی گوش های ما از این حرف های " بایات " منظور مثل نانی که خیلی مانده خاصیت خودش را از دست داده شده . ولی همین سیاست دولت و اکثریت مردم فارس و فارسیزه شده هاست .
انکار دیگران و اعتراف نکردن به حقوق ابتدایی دیگران آینده ای بدتر از یوگسلاوی می تواند داشته باشد و ابر همیشه روی سر ما وا نمی ایستد .
بقول پوتین به احمدی نژاد " تاریخ خود کشور شما نشان داده که با اعدام فریبی نمی شود حکومت کرد " دیگر عصر قدیم گذشته انسانها از حقوق خود بی خبر بمانند یا از نیرویی بترسند .
من در آخر باید گفته باشم که نیمه خواهر ترک من ، ما ترک های نسل جدید فقط از حقوق مساوی یا استقلال می فهمیم و بحساب دموکراسی آینده بدون ضمانت و در تاریکی مطلق در ایران یعنی تمدید نسل کشی کامل ترکها هست !
یک سوم ترکهای کوچ کرده به فارسستان سیستماتیک نسل کشی نرم شده اند ولی دیگر از این شانس ها ندارند چون ترکها بیدارند.