Skip to main content

آن زمان که ایرانیان ،در اینجا

آن زمان که ایرانیان ،در اینجا
Anonymous

آن زمان که ایرانیان ،در اینجا اشاره کردند که حتی در کشورهای دمکرات غربی، جدایی و تجزیه و گذاشتن رفراندوم های خودسرانه ومیلی و مخفلی و رمانتیک و پوپولیستی؛ طبق قانون اساسی همین کشورها ممنوع است، مثل همیشه پان ترکهای بیسواد و دغلکار، این اطلاع و نکته را انکار میکردند.
بارها در رسانه های غربی اشاره میشود اگر برای حکم اعدام، ساختن بمب اتم, اخراج خارجیها، اخراج مسلمین، اخراج یهودیان، ممنوع کردن سقط جنین، ممنوع کردن همجنس گرایی، و..و... رفراندوم های ضدبشری و غیرانسانی و ضد آزادی بگذارند، چه بسا که طرفداران اینگونه راست گرایی، حداقل 50 درصد رای بیاورند، و جوامع را بسوی فاشیسم و بنیادگرایی دینی مسیحی و ناسیونالیسم فاشیستی سوق دهند؛ که خلاف حقوق بشر و همزیستی مسالمت آمیر و روشنگری و هومانیسم ، ولی اگویستی و خودخواهانه و ضد انسانی است. مخصوصا بارها اشاره شده اگر در مورد حکم اعدام، رفراندوم

بگذارند، چه بسا که طرفداران آن رای کافی بیاورند. یا در مورد خواجه کردن و بریدن آلت تناسلی و استرلیزه کردن و حبس ابد دادن, خلافکاران جنسی رای گیری کنند، غالب مردم رای مثبت خواهند داد.
به این دلیل، آزادی هم حد و مرزی دارد، و رفراندوم برای فاشیسم و حکم اعدام و جدایی و تجزیه و غیره، طبق قانون اساسی همین کشورها ممنوع است. در مورد تجزیه و حدایی، با رعایت شروطی، باید رفراندوم سراری و برای همه مردم یک کشور باشد تا مثلا هر استان و ولایت و ایالت و فدرال و شهر و روستا و محله ای نتواند با سوء استفاده از آزادی، بازی دست افراد خائن و ستون پنجم و رمانتیک و مزدبگیرو راسیست و فاشیست گردد.
غالب تجزیه طلبان آذری و کرد ایرانی ،دچار کج فهمی یا بی اطلاعی یا غرض ورزی یا شارلاتانیسم و دقلکاری سیاسی هستند و با بی مسئولیتی در خدمت جنگ داخلی و سرکوب خلقهای خود روانه دره مرگبار سقوط هستند و در اروپا و امریکا نشسته اند و نقشه تجزیه کشورهای دیگر را می کشند وکار میکنند. خوشبختانه تعدادشان چنان ناچیز است که اگر به ولایت خود بازگردند، همان مردم، حساب آنها را خواهند رسید.