Skip to main content

دلایل قوی باید و معنوی

دلایل قوی باید و معنوی
Anonymous

دلایل قوی باید و معنوی
نه رگهای گردن به حجت قوی

برادران جدایی خواه که نام زیبای آذربایجان را آ.ز.ر.ب.ی.ج.ا.ن. نگارش میکنند عموما خواست قلبی خود را خواست همه مردم یا به اصطلاح ملتهای ایران عنوان کرده و به نمایندگی از آنان تزهای گوناگون صادر میکنند اما آنان عنوان نمی کنند در کشور دیکتاتورزده ایران که تمامی آمارش توسط حکومت کنترل میشود و هرگز نمیتوان به هیچ یک از آن اطلاعات اطمینان داشت چطور اینقدر محکم از خواست مردم مبنی بر جدایی از ایران صحبت میکنند!
شما تمامیت ارضی ایران را فاقد ارزش دانسته و از کسانی که طرفدار یکپارچگی کشور خود هستند با عنوان شوونیسم و خاک پرست یاد میکنید اما همزمان از تشکیل کشور ترکستان که البته آ.ز.ر.ب.ی.ج.ا.ن. جنوبی! قسمتی از آن بوده و صد البته خاک و مرزهای آن مقدس است با شدت و حدت دفاع میکنید! باید عنوان نمود که بر عدم اطلاع شما از مباحث

منطقی حرجی نیست اما برای وارد شدن به اینگونه مباحث بهتر است حداقل پارادوکسهای موجود در ذهن خود را بنحوی حل نمایید! اگر مرزهای جغرافیایی کشوری مثل ایران برای مردمانش نباید تابو باشد پس چرا برای اینکه شهرهای کرج و نقده و منجیل و قزوین و... در مرزهای جغرافیایی خیالی شما قرار گیرد هم اکنون با کردها و گیلکها و فارسها دست به یقه شده و گریبان میدرید؟
برادران عزیز! بهتر است بدون مطالعه یک مقاله همچون مقاله بالا کامنت کلی و کنتراتی ندهید. برای نقد یک کتاب یا نوشته و مقاله ابتدا باید آنها را خوب مطالعه نمود که این شرط لازم برای یک نقد علمی است.
امروز جدایی خواهی حتی در کشورهای پیشرفته همچون فرانسه و اسپانیا یک تابو است. حتی کشور فرانسه پس از انقلاب 1789 شوونیسم را در دستور کار خود قرار داده و زبان فرانسوی را بر ملتهای تحت ستم!!! همچون الزاس و لرن و باسک و کاتالان و کرس و گویان تحمیل نموده است و هرگز از موضع خود عقب نشینی نمیکنند! پس دفاع از تمامیت ارضی خاص ایران و ایرانی نیست و کسی که از آن دفاع خاک پرست و شوونیست نمیباشد. بهتر است در قضاوتهای خود کمی جنبه انصاف را رعایت کنید.

با آرزوی نیک بختی برای ایرانیان