Skip to main content

ای کاش رخــــش رستــــم و زال

ای کاش رخــــش رستــــم و زال
Anonymous

ای کاش رخــــش رستــــم و زال و ثـــریا هـــویّــــت شما بود و گرگ درنده خاکستری که نماد قتل و خونریزی و غارت که سمبل اقوام وحشی همچون تاتار و ازبک مغول است برای شما نمی ماند! آخر برادر به کجای این سمبلهای شما میتوان افتخار نمود؟ با پوزش اقوامی وحشی که بدان مفتخرید میراثی جز ویرانی و قتل و غارت و کشتار انسانهای بیگناه نداشته اند!

شما طوری از ایران صحبت میکنید که انگار در مورد سوئیس و سوئد صحبت میکنید و انتظار انتخابات آزاد آنهم با نظارت بین المللی را در آن را دارید! آخر برادر این چه توهمی است؟ حتی کشورهای درجه یک جهان به لحاظ دمکراسی و لیبرالیسم همچون اسپانیا و فرانسه نیز هرگز اجازه انتخاباتاتی که جنابعالی انتظار دارید را به مدعیان جدایی خواهی نمیدهند چه رسد به نظارت بین المللی!!! وانگهی چطور یکی از وراث میتوانند بدون نظر و رای دیگر وراث قسمتی از اموال ماترک را برای خود بردارد؟!

کشور ایران ملک مشاء همه ایرانیان است و هر ایرانی میتواند به هرجای ایران رفته و سکنی گزیند بدون صدور هیچگونه مجوز رسمی! طبیعی است اگر یکی از وراث منافع بیشتری از یک امر داشته باشد و تنها خود در را در آن دخیل بداند بدون اجازه دیگر وراث! رای به آن امر خواهد داد اما این نقض غرض است.
ثالثا مگر قرار است انتخاباتی انجام شود برای جدایی آذربایجان؟ اگر انتخاباتی انجام شود انتخابات برای کنار زدن استبداد و دیکتاتوری حاکم بر کشور است که در آن هر ایرانی از حقوق فردی و شهروندی خود برخوردار شود که در آن صورت ویروس هایی همچون جدایی خواهی و فقر و بزهکاری از این خاک رخت برخواهد بست.
ایکاش بجای سمبل خونریزی بوزقورد یک نماد انسانی و رافت برای خود انتخاب مینمودید تا شاید میتوانستید حامیانی میان انسانهای فهیم و روشنفکران برای ایده های خویش پیدا میکردید.

خداوند دروغ جنگ و خشکسالی را از ایران بدور دارد