Skip to main content

پیمان گرامی

پیمان گرامی
Anonymous

پیمان گرامی
بسیار زیبا و جامع مقاله خویش را نگاشته اید. ما ممکن است با حکومت استبدادی حاکم مشکل داشته باشیم اما این را نبایست به دشمنی با کشور ایران و همسوئی با دشمنانی که خواهان برچیدن کیان و هستی ایران و ایرانی است بکشانیم. نکته ای که شما در مقالات و بیان دیدگاههای خود همیشه مد نظر دارید.

هرچقدر که پانتورکها نادان هستند برعکس پان کوردها مزور و نمک نشناس هستند. موضعگیری باند بارزانی و پان کوردها در تبلیغات پرسر و صدا در دخالت سپاه پاسداران در عملیات آزادسازی کرکوک و سنجار و فراموش کردن دولت مرکزی عراق و دولت ترکیه نشانگر این است که اینان در اندیشه کسب حمایت همه جانبه از یار دیرینشان حکومت اسرائیل و دولت راست افراطی ترامپ و کشاندن آنان به معرکه کوردستان بوده تا شاید بتوانند از این آب گل آلود ماهی هرچند مرده را صید کنند.
دز بدو حمله آمریکا به عراق در 2003

گروه تروریستی پژاک تشکیل شد با این توجیه که بعد از حمله بوش به عراق نوبت ایران است که مورد تاخت و تاز آمریکائی ها قرار بگیرد و آمریکائی ها همانطور که در جنگ اول خلیج فارس کوردستان عراق را ناحیه پرواز ممنوع اعلام کردند شاید کوردستان ایران را پس از حمله ناحیه پرواز ممنوع اعلام کنند و در نهایت آنان بتوانند با پیوستن به کوردستان عراق و ترکیه کشور جدید کورد را ایجاد کنند!!! این راهبرد نشان دهنده خباثت و تزویر گروههای پان کورد دارد.

خداوند ایران را از دروغ جنگ و خشکسالی بدور دارد