Skip to main content

کاربر گرامی رضا دولت ترکپور

کاربر گرامی رضا دولت ترکپور
lachin

کاربر گرامی رضا دولت ترکپور.
پــــــدر بر پــــــــدر مــــر مــــــرا تـــــــــرک بـــــــود..........
ز فـــــــرزانــــــگی هـــــــر یــــــــکی گـــــــــرگ بـــــــــود........
یکی از بدبختیهای مملکت فلاکت زده همچون ایران در همین نقطه است که چون یک قشر ( اقلیّت ) فارس , فرهنگشان را در جامعه چند ملیّتی و چند فرهنگی چپانده وخود را آقا بالا سر میدانند , انتظار دارند که سمبل آنها هم درست سمبل من غیر فارس هم باشد. ملل غیر فارس ایران از فرهنگ فارس ها تا اندازه ای اطلاع دارند ولی فارسها از فرهنگ های غیر فارس چندان اطلاعی ندارند.
اقای رضا دولت ترکپور.... نادانی شما از فرهنگ من , دلیل بر بی فرهنگی من نیست. اگر گرگ در فرهنگ شما نماد قتل و خونریزی و غارت است در فرهنگ ما این طور نیست . گرگ سمبل دانائی است. تمام مردمان بومی قاره امریکا با (( گرگ )) یک رابطه سمبلیک دارند. اگر جغد

در فرهنگ شما نماد شوم و ویرانی است, در فرهنگ انگلو ساکسونها نماد (( دانائی)) است. اگر در فرهنگ مالیاخولیائی رستاخیزی شما من و اجدادم تنها بخاطر (( ترک)) بودن (( آدم )) حساب نمی شویم , در امریکا سمبل حزب دموکرات «خر» و سمبل حزب جمهوری خواهان « فیل» است...... ولی چون بیش از 90 سال است که عادت کرده اید که این فرهنگ بیمار گونه را برایمان به چپانید ولی در این دوره شکوفائی دیجتالی چپاندن این فرهنگ غیر قابل هضم وقتش به آخر رسیده است , از اسم « بوزقورد» وحشت دارید......اگر رخش, رستم, زال و ثریا هویّت شماست, قیــــــــر آت, کـــــــور اغـلـــــــو , دده قـــــور قــــــوت , نیـــــــــــــگار , قـــــــاچـــــــاق نبــــــــــی, حــــــجـــــــر هم هویّت من است......سن ساغ, من سلامت.