Skip to main content

با درود

با درود
Anonymous

با درود
آنچیزی که بسیار قابل توجه است در بوق و کرنا کردن دخالت زنان در پیروزیهای پیشمرگه ها است پروپگاندایی که بسیار بر کشورهای غربی در ستایش از این قهرمانان موثر افتاده است. در جاهای مختلف با پناه بردن به جنبه های سکسی و زنانگی و برجسته کردن آن با گذاشتن عکس های زنان و دختران زیبای پیشمرگه هم ایجاد سمپات در میان جهانیان میکنند و هم جوانهای کورد بیشتری از ایران و ترکیه و عراق و سوریه را برای مطامع بارزانی در ایجاد پادشاهی کوردستان بزرگ ! جذب میگردند.
شما در هر عکسی که از جبهات نبرد این پیشمرگه های کورد را میبینیم تعدادی دختران زیبا در حال نبرد با ارتش سوریه یا داعش هستند! انگار هیچ کس نقشی در عقب راندن داعش نداشته و تنها این پشمرگان شجاع!!! هستند که نتیجه جنگ را تعیین میکنند. به قطع ارتش آزاد سوریه! ارتش دولتی سوریه! ارتش عراق! ارتش ترکیه!

هواپیماهای اعتلاف به رهبری آمریکا و جنگنده های روسیه حزبالله لبنان و سپاه پاسداران ایران هیچ نقشی در این نبردها ندارند!!!
کارایی جنگی این پیشمرگان شجاع باید در یک جنگ واقعی محک بخورد و گرنه مصادره تمام پیروزیهای دیگران بنام خود نمیتواند یک معیار خوب برای نشان دادن قدرت و شجاعت آنان باشد.
بنظر اینجانب این پیشمرگه ها آنطور که تبلیغات میشود شجاع و سلحشور نیستند و رهبران آنها بنظر ترسو و مزور میرسند و گرنه در جریان حمله به کرکوک نیازی نبود نقش سپاه پاسداران را اینقدر بولد و برجسته کنند. استفاده از ابزار غلط برای رسیدن به اهداف هرچند درست یک عمل فاشیستی است.

بارزانی با علم به اینکه اسرائیل با جمهوری اسلامی مشکل دارد و آقای ترامپ نیز اخیرا در یک سخنرانی ج.ا. را به باد حمله گرفت و تحریمهای بسیاری علیه آن تصویب نمود فکر کرد با کشاندن پای سپاه در تهاجم کرکوک میتواند پای آمریکا و اسرائیل را به این منازعه باز نموده تا شاید با گل آلود کردن فضای ژئوپلیتیک منطقه به اهداف خود برسد این در حالی است که فعالیتهای ترکیه در محاصره اقلیم از ج.ا. بیشتر بوده ولی بارزانی کمترین گلایه ای از ترکیه نکرد. ارتش و بسیج عراق در عقب راندن پیشمرگه ها نقش کامل داشتند ولی بارزانی همه را رها کرده و نقش ایران را برجسته نمود.


دخالت سپاه قدس در سوریه عراق یمن و بقیه نقاط هزینه های بسیار سنگینی بر دوش ملت بینوای ایران گذاشته است و عملا هیچ نفعی برای ما ندارد. توسعه طلبی ج.ا. در منطقه تنها به کام رهبران حاکم بر ایران است اما این امر باعث نمیشود که واقعیتها را مسکوت بگذاریم. امروز دشمنان ایرانزمین قصد برکندن کیان این خاک را داشته پس برماست درک لازم از فضای سیاسی منطقه داشته باشیم. برای فرار از جمهوری اسلامی این عقلانی نیست که به اسرائیل و ترامپ و هر آنکس که ندای ضدیت با ج.ا. میدهد پناه ببریم.

خداوند دروغ جنگ و خشکسالی را از ایران بدور دارد.