Skip to main content

من در تعجبم چرا جونهایی که

من در تعجبم چرا جونهایی که
Anonymous

من در تعجبم چرا جونهایی که مقاله مینوسند. شروع مطلبشان با توهین است. در جایی دیگه یک جوون دیگه یک ویدوییو گذاشته و در بالاش نوشته ٬پاسخ به سخنان ضدایرانیِ دونالد ترامپ و بی شرمی اپوزیسیون،. یعنی اگه حرفهای منو قبول نداری بی شرمی.
این اقا هم شروع کرده با ٬آیا بارزانی که بر روی ِ رفراندوم استقلال کردستان پافشاری می نمود ، مفهوم و تعریف استقلال را می داند؟،. من واقعن از ته دل مخالف استقلال کردها در این و یا انطرفم همینطور اعراب خوزستان و بلوچ و غیره ام ولی خوب این حقشان است. در یوتوب سرچ کنید ٬وضعیت غیربهداشتی آب در استان خوزستان۰ مردم از همن جا اب میخورند که گاومیشها هستند. من به خوزستانی حق میدم استقلال بخاد. بجای توهین باید فکر کنم من برای هموطنم چی کردم که بجاش تصمیم میگیرم و حتی توهین میکنم. من نه طرفدار اون یوسف عزیزی بنی طرف هستم و نه اون سرباز وطن چون هیچ کدام هیچ کاری برای ......

برای اون مردم نکردند و نمیکنند‌.
بهر صورت اقای نویسنده محترم، بارزانی حتی اگر معنی استقلال رو نداند حتمن اتاق فکری داره. یعنی در میان اطرافیانه ایشون کسی در حد اگاهی شما پیدا نمیشه؟ در ضمن شما چطورگاندی ،مصدق و یا ماندلا را با بارزانی مقایسه میکنید؟
از اون گذشته بطور مثال در مورد ماندلا: ایا ماندلا به تنهایی و بدون کمک از هیچ کشوری اپارتید رو شکست داد؟
ایا تحریم ها و بیانیهای سازمان ملل، کنسرتهای بزرگ در سراسر اروپا در شکست اپارتید نقشی نداشت؟
در عراقی که دوسومش شیعه هستند ایا توانستند بدون کمک امریکا دولت رو در دست بگیرند. ایا در ایران که میزنند میکشند تجاوز میکنند ملت توانایی سرنگونی نظام رو دارند؟