Skip to main content

چه جالب شما توانستید برآورد

چه جالب شما توانستید برآورد
Anonymous

چه جالب شما توانستید برآورد کنید که من هیچ کاری برای وطن ام انجام ندادم و حتما شما دادید! چه قاضی جالبی هستید. در جائی که خداوندگار ایران زمین از اهورای مینو سرشت به جبار الجبارین تقلیل درجه داد، همه در مکان قضاوت نشستند و برای خود حکم صادر کردند.
در جواب بسیاری که به بنده، سرباز بی وطن و برادر عرض کردند، من به اقتضای جنسیت خود سرباز نرفته ام ولی بسیار از دیگرانی که سربازی رفته اند و مدعی هستند! تا پای جان به مملکت خود خدمت کرده و می کنم.
چرا این روزها ما نسل جوان بی احترامی می کنیم؟
زیرا:
_تربیت را از بزرگان خود آموختیم! زمانی که یکسری از مردم در سال ۵۷ به خیابان ها ریختند و شعبان استخوان بازی درآوردند که شاید انرژی نهفته ی آنها تخلیه شود! این ما هستیم که باید به زندان رفته، سانسور و کشته و شکنجه شویم. پس رذیلت اخلاقی را از بزرگان خود برگرفتی.
_ تا زمانی که ملت هزار تیکه ی ایرانی

به دنبال حاشیه سازی است، راه به جائی نخواهد برو.
_ شما مدعیان سیاسی!!! وقتی نعره سر می دادید و فرزندان امثال شعبان استخوانی را روی کار آوردید تا نسل من و ما و بعد از ما را با زور دگنک مطیع جمهوری بسازند که حتی نمی دانستید که اصلا جمهوری با اسلام سنخیتی ندارد و بسیار مضحک و طنز تلخ بیسوادان مدعی است که من بعنوان ایرانی بگویم جمهوری اسلامی_ ایران، آیا باز هم از نسل من و ما و بعد از ما می خواهید با شما با ملاطفت و خشنودی رفتار کنیم و بد دهانی نکنیم که شاید به پز قبای شما برخورد؟!
شما اصل پارادوکس هستید پس به ما و امثال ما خرده نگیرید که چرا چنین نوشت و یا چنان گفت، عمل شما قبیح تر از کلام ما می باشد.
هر چند خود بر این باورم که رنگ باختن اخلاقیات در بحث قدرت و سیاست عامل ناکامی آحاد ملت و توده است.
حال آزاد هستید که از طریق نوشتاری و با این سایت هر آنچه خواستید نثار این سرباز بی وطن کنید!
وطن انسان جائی است که روح او به آن تعلق دارد و می توان جهنم را نیز وطن خود دید وقتی در ذهن آزاد باشی