Skip to main content

‫ارمان گرامی

‫ارمان گرامی
رضا حسین بر

‫ارمان گرامی
‫باز هم کم اوردید و هیچ سند و مدرکی برای ادعا های خود عرضه نکردید. مشکل شما این است که ایران را با تشیع و ایرانیان را با شیعه ها یکی میدانید. ایران نه تشیع است و نه همه ایرانیان شیعه هستند. ۳۰% جمعیت ایران سنی هستند. بخش قابل توجهی غیر مسلمان هستند. از میان شیعیان، دستکم ۸۰% خود را مترقی و سکولار و غیر مذهبی میدانند. شما بهتر است برای ادعا‌های خود مدرک بیاورید. اتهامات واهی، شما را کم ارزش میکند.
‫خطاب من همیشه شیعه های فاشیست هستند که باعث تباهی ایران و شیعه ها شدند. خطاب من هر گز به ایرانیان به عنوان مسوول جنایات جمهوری اسلامی نبوده است. در مورد کشتار شیعیان در تمام ممالک جهان، من همیشه گفته‌ام که مسوول جمهوری اسلامی است؛ زیرا این جمهوری اسلامی است که با کشتن سنی ها در ایران ، عراق، سوریه، افغانستان ، یمن و لبنان تنفر و کینه مذهبی تولید کرده

در مورد کشتار شیعیان در تمام ممالک جهان، من همیشه گفته‌ام که مسوول جمهوری اسلامی است؛ زیرا این جمهوری اسلامی است که با کشتن سنی ها در ایران ، عراق، سوریه، افغانستان ، یمن و لبنان تنفر و کینه مذهبی تولید کرده و موجب جنگ بین سنی ها و شیعه ها شده است.
‫شما یک سند بیاورید که من از داعش و یا کشتار شیعیان دفاع کرده‌ام. خودتان میدانید که حرف هایتان درست نیست. اما شغل های من چه ربطی به این نوشته من در باره کردها دارد؟ باز هم کم اوردید. در سال گذشته بیش از ۵ ملیون شیعه به چاه جمکران و ۲ ملیون شیعه به کربلا رفتند. امسال هم نیم ملیون شیعه به عربستان سعودی رفتند. چرا انها را محکوم نمیکنید؟
‫به عنوان یک انسان چرا عوامل رژیم را در عراق محکوم نمیکنید که روزانه هزا ر آن کرد و سنی را در کرکوک مورد حمله و تجاوز قرار میدهند؟