Skip to main content

کمیته برگزاری کنگره کلن، جناب

کمیته برگزاری کنگره کلن، جناب
Anonymous

کمیته برگزاری کنگره کلن، جناب حسن اعتمادی،

من از سال 1356 تا 1362 بعنوان دیپلمات در وزارت امور خارجه کار کرده و 34 سال است که در طیف مخالفان رژیم جمهوری اسلاامی و از طرفداران سرنگونی و براندازی این نظام هستم.

در گردهمایی های بوخوم و فرانکفورت شرکت کرده و از نظریات مختلف اساتید و کارشناسان مسایل ایران Hگاه شده وبهره برده ام. این بار هم با همین نیت شرکتم را در گردهمایی کلن اعلام کردم.

متاسفانه و با کمال تعجب متوجه شدم که در میان افراد شرکت کننده و سخنران (حداقل 2 نفر) بنام های ....... و ......... هستند که اولی در دادگاهی در فرانسه بجرم همکاری و جاسوسی بنفع رژیم اسلامی محکوم شده و دیگری در محافل مختلف اروپایی برای رژیم اسلامی و بر علیه یک سازمان سیاسی ضد رژیم فعالیت و تبلیغ میکند.

باوجود اینکه برای نظرات مخالف احترام قائل هستم، و عقیده دارم که در هرجلسه و گردهمایی باید نظرات گوناگون بچالش کشیده شود، ولی معتقد هستم که نباید از خط قرمز ها عبور کرد.

من این 2 نفر را نمی توانم بعنوان مخالف عقیده ام قبول کرده ودر کنار آنها و در یک سالن بنشینم. مگر انکه عکس آن را ثابت کنند.

اگر این 2 نفر هنوز قصد شرکت و سخنرانی در کنگرهء کلن را دارند و مسولین کنگره شرکت و حضور آنها را مغایر اهداف و سیاست های تعیين شدهء خود نمی دانند، شرکت و حضورم در این کنگره را مفید ندانسته و از شما جناب اعتمادی تقاضا دارم تا اسم مرا از لیست شرکت کنندگان حذف نمایید.

با احترام

جعفر آذرمگین