Skip to main content

ترور بسیار نفرت انگیز است چه

ترور بسیار نفرت انگیز است چه
Anonymous

ترور بسیار نفرت انگیز است چه ترور آبراهام لینکن و جان کندی باشد چه این انسان گمنام که در راه رسیدن به آرمانهایش که همانا پیوند تورکان جهان از آلمان و ترکیه و آذربایجان ایران و جمهوری نوبنیاد شمال ارس تا سین کیانگ چین باشد.

ترور از ابزار حکومت از ابتدای انقلاب بود اما بیاد داشته باشد که ایران از میان 190 کشور مقام 189 در تلفات جاده ای را داشته و 1.5 برابر متوسط جهانی در جاده های ایران کشته میشوند.

طبق آمار هر روز بیش از 80 نفر در جاده های ایران جان میدهند که این تعداد میتواند چه از میان نخبگان علمی و چه مردم عادی باشد.
اما گزارش ها حکایت از این دارد که آقای غلامرضا امانی همراه با دو برادراش عازم تبریز بوده که خودروی آن ها با یك دستگاه خاور تصادف کرد. بر اثر این اتفاق دو برادر وی در همان دقایق اولیه تصادف در محل حادثه فوت كردند.

ولی غلامرضا امانی به شدت مجروح شده و از آنجا به بیمارستان امام رضا در تبریز منتقل گردیده و سپس فوت میکند.

آخر طبق کدام شواهد شما کشته شدن اینان را قتل عمد میدانید؟ کجای دنیا تروریستها از کامیون که قابلیت مانور و سرعت کمتری نسبت به بقیه اتوموبیل ها دارد را برای نابود کردن خودروی سواری استفاده نموده اند؟!

مگر کشتن این فرد که به قطع تحت کنترل حکومت بوده و آنان توانایی این را داشته که هر بلایی میخواستند سر این شخص بیاورند کاری مشکل بوده که بخواهند او را با یک وسیله محیرالعقول (که اصلا برای ترور سابقه نداشته ) بقتل برسانند؟!

با پوزش بسیار همه چیزتان دروغ اندر دروغ بوده و شما با این کارها تبدیل به چوپان دروغگو شده اید. جنبش شما نیاز به شهید دارد که شما زیر آن سینه زنی کنید اما این شهدای شما آبکی از آب در آمدند. برای جمهوری اسلامی کاری ندارد که یک عده جوان خام و نادان را که توسط تبلیغات افرادی چون شما خام شده اند را سر جایشان بنشاند مخصوصا وقتی که در ورزشگاه یادگار عمام تبریز شعارهای خلیج عربی و .... سر میدهید! اما آنان خوب آگاه هستند شما دنبال یک امام حسین دیگری هستید تا هر سال بتوانید زیر پرچم او عزاداری کنید. بنابراین آنان با زیرکی مطامع شما را خوب تشخیص داده و خوب مواظب پوست خربزه ای که زیر پایشان گذاشتید هستند.

تینین سئوینجلی اولسون!

خداوند دروغ جنگ و خشکسالی را از ایران بدور دارد