Skip to main content

هموطن نادیده آقای دوشوکی,

هموطن نادیده آقای دوشوکی,
Anonymous

هموطن نادیده آقای دوشوکی,

به یقین مطلع هستید که پاره ای از دوستان و دگراندیشان بدلیل حضور چند تن از عوامل اطلاعات جمهوری اسلامی , از شرکت در این همایش خودداری کرده اند. بواقع سوال اکنون اینجاست که من و ما در کجای کاریم؟ بی تفاوتی و بی عملی هم حد و اندازه دارد. واقعا انسان شرم می کند , زمانیکه گروهی خود را مخالف بربریت اسلامی در ایران می دانند , خود را اپوزیسیون می دانند و اینهمه از ارزش های مدنیت و انسانیت دم میزنند , به هنگام و به وقت اش « آب گوشت بز باش » با اکره و عمله ارتجاع حاکم می خورند و دم نیز بر نمی آورند!
براستی این حد از بی مرزی و بی خیالی ریشه در چه دارد؟ نشستن و برخاستن با عوامل دیکتاتوری خون ریز ولایت مایه شرم برای ایرانیان از هر قوم و گروه و دسته ای که باشند , هست. قدری بخود آئیم و خاک برچشمان مادران داغدیده , زندانیان سیاسی و شکنجه شده و مردم اسیر میهن امان نپاشیم.

روی سخن به شما بعنوان یک فرد نیست , بلکه به اندیشه ای است که از آن بوی تعفن همکاری با ولی فقیه و دستگاه سرکوبگر آن را دارد. جای جلاد و قربانی را عوض کردن و در نهایت به پابوس دیکتاتور رفتن , مایه شرم هر انسان ازاده ای است , چه رسد به هرآنکس که خود را مخالف این وضعیت نابسامان می داند.
بواقع باید گفت , جمع کنید این بساط و این دکان دودوزه بازی و اپوزیسیون نمایی را. آخوند جنایتکار فلاحیان پاسخ همه اپوزیسیون نما های قلابی را چندی پیش داد. وی به صراحت گفت که چگونه سرنخ چنین اپوزیسیونی در دستان آغشته بخون وزارت اطلاعات رژیم است.
شما بخوبی می دانید که هدف حاکمیت نخست رخنه در صفوف مخالفین و سپس گرفتن سرنخ آن است , رزیم با گسیل ماموران پیشانی سیاه که برای پروژه های مشخصی به خارج ارسال شده اند در راستای این خط تلاش می کند و این همایش با میدان دادن به چنین سیاست رسوایی, زمینه ساز و بستر مناسب رابرای اهداف حاکمیت فراهم می کند.
قاطعانه صفوف خود را از هر روباه و شغال و نان به نرخ روز خور جدا کنید.
برایتان موفقیت آرزو دارم.