Skip to main content

درود بر دکتر دشوکی گرامی و

درود بر دکتر دشوکی گرامی و
Anonymous

درود بر دکتر دشوکی گرامی و قلم روشنگرتان
وای به حال ایران و ایرانی که از سخنان و شخصیت امید دانا به ایرانگرایی و ایراندوستی تمایل پیدا کنند. مردی فحاش و رکیک گویی که خود را بدروغ ملی گرای دو آتشه نشان میدهد. اینکه سازمان اطلاعات در صفوف جناحهایی از حزب پان ایرانیست نفوذ کرده واقعیتی جدید نیست. حتی گفته می شود جناب ح.ک. از اعضای ارشد این حزب وابستگی هایی به حکومت دارد البته این از شنیده های اینجانب است و ممکن است اطلاعات اینجانب درست نباشد. به هر روی صداقت شخصی که خود را ایراندوست معرفی نماید و در مقابل به اقوام ایرانی اهانت میکند را باید با دید شک و تردید نگریست.
ارزش ایران به مردمی که در آن زندگی می کنند می باشد و گرنه اگر این خاک خالی از مردم گردد هیچ ارزشی ندارد. الفبای ملی گرایی سیویک بجای تمرکز بر خاک! بر آزادی - حقوق شهروندی و برابری حقوقی مردم در مقابل قانون متمرکز است.

حتی اگر نامبرده در ایراندوستی صادق باشد گفتار و دیدگاههای قوم ستیز ایشان منجر به پرورش جوانهایی پرشور اما با دیدگاههای فاشیستی خواهد شد. روی سخنم با خانم نگار است که فرمودند "فرزندان من با امید دانا عاشق ایران شدند و امید دانا را از نزدیک می شناسم در تمامی 20 سالی که در اروپا زندگی کردم انسانی با شخصیت تر از امید دانا ندیدم "!!!

خانم محترم! فرزندان شما بجای عشق به ایران عاشق گفتار فاشیستی این آقا شده اند و این بسیار برای آینده ایران خطرناک است. ملت ایران هیچ وقت روبروی هم قرار نگرفتند ولی ایشان با تبلیغات ضد قومیتی ایران را بسمت تنفر قومی پیش میبرد. در ادامه شما از شخصیت نامبرده نوشتید! کدام شخصیت؟ آیا دریدگی و فحاشی و اهانت جزئی از شخصیت والای یک انسان است؟
باید گفت وای به حال ایران که عاشقانش از پیروان امید دانا باشند.

خداوند دروغ جنگ و خشکسالی را از ایران بدور دارد