Skip to main content

امید دانا و نازنین زرین کلاه

امید دانا و نازنین زرین کلاه
Anonymous

امید دانا و نازنین زرین کلاه بعد از ماجرای رسوایی سازمان رستاخیز نوین که ایمیل ها و محتوای کامپیوتر امید دانا لو رفت و برای اطرافیانش مسجل شد که وی مزدور رژیم است و ارتباط مستقیمی با بازوهای رسانه ای سپاه قدس دارد به شدت در سوئد بی آبرو تنها شد. از آن سازمان هم با اردنگی بیرونش کردن. بعد این حوادث در شب نوروز 1393 مست کرده بود و از روی پل پریده بود توی رودخانه یخ زده منتهی نمرده و مدتی در بخش بیماران روانی در بیمارستانی در استکهلم بستری بود. حتی این موضوع را در فیس بوک بازگو کرد اما بلافاصله وقتی متوجه شد قضیه بجای مظلوم نمایی بازخورد منفی پیدا کرده و همه جا از او بعنوان فردی روانی و دیوانه یاد میکنن، کلیه عکس ها و مطالب را از روی فیس بوک پاک کرد.
این زن و شوهر برای سرپوش گذاشتن روی اعمال پلیدشون از چند سال پیش جعل اسناد و جعل نام انجمنی قلابی بنام جامعه زردشتیان استکهلم راه انداختند که

برپایه گفتگوهایی که من یک سال و نیم پیش با چند نفر از زردشتیان در سوئد، هلند و فرانسه داشتم هیچ ارتباطی با جامعه مذهبی زردشتیان ندارد و تنها سرپوشی است برای کثافتکاری های این دو نفر و راهی برای کسب درآمد.
آن هموطنان زردشتی هم برای بنده بازگو کردند که جامعه زردشتی نه اینها را بعنوان زردشتی قبول دارد و نه اینها ارتباطی به جامعه زردشتی دارند.