Skip to main content

آقای تبریزی! سالام و هر

آقای تبریزی! سالام و هر
Anonymous

آقای تبریزی! سالام و هر واقتینیز خوش اولسون
همانطور که از فحوای کلام برادران پان تورک بر می آید کشتار فرزندان آذربایجان معمولا بدست مامورانی است که از استانهای دیگر به تبریز و دیگر شهرها آورده میشوند چون یک مامور تورک نمیتواند فرزندان خاک آذربایچان را شکنجه کند! به عبارتی تورک تورک را به فارس نمیفروشد و شعار میدهند تورک تورکی فارسا ساتماز!!!
از فرمایشات این آقایان باید اینطور نتیجه گیری نمود آنانی که جنبش سبز را در شهرهای فارس نشین سرکوب نمودند و جوانان این خاک را پرپر نمودند نبایستی فارس بوده و باید از شهرهای غیر فارس آمده باشند یا آنانی که با باتوم بر سر زنان
(در تظاهرات برابری طلبان حقوق زن در تهران) کوبیدند نبایستی "زن" باشند . آنان مردانی در پوشش زن بودند چون هرگز یک زن نمیتواند زنان دیگر را سرکوب کند!!!

آخر حماقت و نادانی تا کجا؟ چرا میخواهید خود را بخواب بزنید و همچون کبک سر خود را زیر برف فرو میکنید؟ بیشترین کسانی که به همین مردم خیانت نمودند از جنس خود این مردم بودند. واقعا با این حصارکشی ها به کجا میروید؟

یکی با نام "زنجانی" نوشت:"جناب تبریزی اشکال شما در این است که بین شکنجه گر ترک و شکنجه گر فارس تفاوتی قائل نمیشود. برایتان بگویم که شکنجه گر فارسی زبان برای خدا و دین شکنجه میکند ولی شکنجه گر ترک تنها فارسی زبانها را شکنجه خواهد کرد و قصدش هم شکنجه نیت و قصدش هم شیعه بازی و اسلام هراسی نیست" !!! این حرف از روی جهالت و نادانی گفته شده و هیچ ارزش معنایی ندارد. بر این بیخردی بسیار خندیدم اما از آنجایی که مبنای ذهنی بسیاری از پان تورکها بر همین مانیفست استوار است کمی بدان میپردازم.

از این فرمایشات نتیجه میگیرم که جناب موسوی تبریزی دادستان انقلاب نبود که دستور قتل بسیاری از جوانان آذربایجان مخصوصا تبریز را صادر نمود بلکه یک فارس بود که دست به این جنایت زد!!! این ملا حسنی امام جمعه سابق ارومیه نبود که پسرش رشید (از اعضای چریکهای فدایی خلق) را به موسوی تبریزی تحویل داد و این موسوی تبریزی نبود که دستور اعدام وی را داد چون هرگز یک آذربایجانی به هم قبیله خود خیانت نمی کند. آن اشخاصی که به دختران خردسال در ارومیه و اردبیل تجاوز نمودند فارس بوده که خود را در قالب تورک جا زده بودند!!! نمیدانم به این نادانی باید خندید یا گریه نمود؟!

کار جنون ما به تماشا کشیده است ...... یعنی تو هم بیا که تماشای ما کنی.

خداوند دروغ جنگ و خشکسالی را از ایران بدور دارد