Skip to main content

با نظر خانم معصومه موافقم طی

با نظر خانم معصومه موافقم طی
Anonymous

با نظر خانم معصومه موافقم طی 39 سال باید یاد گرفته باشیم اگر در یک انتهای طیف قرار داریم انتهای دیگر را تحمل کنیم این البته مانع هشیاری نیست در یک ائتلاف قدرتمند توجه به نکاتی ضروری می نماید:
• اصول ائتلاف باید بر اساس زیر پوشش گرفتن کل جمعیت ایران تدوین شود و در این رابطه منشور حقوق بشر باید ملاک قرار گیرد
• ائتلاف باید قانون اساسی ایران را تدوین و به تصویب 100% اعضا برساند
• ائتلاف باید راه و روش دموکراتیک و سکولار برگزاری انتخابات تشکیل حکومت و نهادهای آنرا مشخص کند
تمام گروهها تشکل ها احزاب اتحادیه ها جبهه ها ..... و حتی افراد عضو ائتلاف باید مانیفست خود را بصورت رسمی اعلام کنند و مواضع رسمی خود را کتبا در مورد حوادث ، اتفاقات ، نقاط عطف سیاسی و مسائل و روابط ایران و... منتشر نمایند . شما در معرض نظارت و قضاوت مردم ایران هستید

باید از آزادی موجود در خارج از ایران جهت معرفی گذشته و حال خود و راه آینده خود استفاده کنید در غیر اینصورت جمعیت ایران با گستره سنی 18 تا 120 سال نمی تواند به شناختی از شما دست یابد لذا اعتماد نخواهد کرد. حتی با حضور دشمنان و جاسوسان در ائتلاف هم می توان با شفاف سازی و ضمن حفظ حرمت ، با قدرت به پیش رفت
افشاگریِ مستند، نیازی به فحاشی ندارد. حتی گذشتۀ افراد یا گروهها نیز نباید به تختئه آنها منجر شود مطمئن باشید وقتی تمام گروههای ائتلاف در بوتۀ نقد علمی و مستدل یکدیگر و مردم قرار گیرند ، مردم بهترین گزینه را انتخاب خواهند کرد شک نکنید.
هر فرد یا گروهی با هر گذشته ای، باید در مقابل مردم آنچه در چنته دارد عرضه کند . مردم به گذشته نگاه خواهند کرد ولی همیشه می پرسند " خب امروز چه داری و چگونه امروزت را ثابت می کنی؟"
بزرگترین دلیل اقبال مردم از روز کوروش نه هویت گرایی بلکه فریاد برآوردن این نکته است که " ما مردم ایران چنین آلترناتیوی می خواهیم"