Skip to main content

روی سخنم با آنانی است که

روی سخنم با آنانی است که
Anonymous

روی سخنم با آنانی است که "امید دانا" را فارس قلمداد نموده تا اینگونه خود را و قوم خود را از هرگونه پلشتی پاک و تطهیر نمایند.

در مطلبی که در خصوص حسن روستایی بازجو و شکنجه گر زندانهای تبریز در سایت ایرانگلوبال توسط جناب تبریزی نگاشته شده است کامنتهایی را کاربران عمدتا پان تورک مطرح نمودند که انگار شکنجه گران و وابستگان حکومت همه اش فارس یا از استانهای غیر ترک هستند و حسن روستایی نمی تواند آذربایجانی باشد. همانطور که "امید دانا" جاسوس حکومت فارس بوده همه شکنجه گران نیز از استانهای غیر ترک به آذربایجان آورده میشوند تا مانع رسیدن ملت تورک آذربایجان به اهدافش گردند.
همانطور که از فحوای کلام برادران پان تورک بر می آید کشتار فرزندان آذربایجان معمولا بدست مامورانی است که از استانهای دیگر به تبریز و دیگر شهرها آورده میشوند چون یک مامور تورک نمیتواند فرزندان خاک آذربایچان را شکنجه کند!

به عبارتی تورک تورک را به فارس نمیفروشد تورک تورکی فارسا ساتماز!!!

از فرمایشات این آقایان باید اینطور نتیجه گیری نمود آنانی که جنبش سبز را در شهرهای فارس نشین سرکوب نمودند و جوانان این خاک را پرپر نمودند نبایستی فارس بوده و باید از شهرهای غیر فارس آمده باشند یا آنانی که با باتوم بر سر زنان
(در تظاهرات برابری طلبانه حقوق زن در تهران) کوبیدند نبایستی "زن" باشند . آنان مردانی در پوشش زن بودند چون هرگز یک زن نمیتواند زنان دیگر را سرکوب کند!!!

آخر حماقت و نادانی تا کجا؟ چرا میخواهید خود را بخواب بزنید و همچون کبک سر خود را زیر برف فرو میکنید؟ بیشترین کسانی که به همین مردم خیانت نمودند از جنس خود این مردم بودند. بیشترین افراد حکومتی از همین آذربایجان خودمان است . واقعا با این حصارکشی ها به کجا میروید؟

یکی با نام "زنجانی" نوشت:"جناب تبریزی اشکال شما در این است که بین شکنجه گر ترک و شکنجه گر فارس تفاوتی قائل نمیشود. برایتان بگویم که شکنجه گر فارسی زبان برای خدا و دین شکنجه میکند ولی شکنجه گر ترک تنها فارسی زبانها را شکنجه خواهد کرد و قصدش هم شکنجه نیت و قصدش هم شیعه بازی و اسلام هراسی نیست" !!! این حرف از روی جهالت و نادانی گفته شده و هیچ ارزش معنایی ندارد. بر این بیخردی بسیار خندیدم اما از آنجایی که مبنای ذهنی بسیاری از پان تورکها بر همین مانیفست استوار است کمی بدان میپردازم.

از این فرمایشات نتیجه میگیرم که شکنجه کردن فارسها که توسط شکنجه گران تورک انجام میشود عملی پسندیده و نیک است. یا اینکه جناب موسوی تبریزی دادستان انقلاب نبود که دستور قتل بسیاری از جوانان آذربایجان مخصوصا تبریز را صادر نمود بلکه یک فارس بود که دست به این جنایت زد!!! این ملا حسنی امام جمعه سابق ارومیه نبود که پسرش رشید (از اعضای چریکهای فدایی خلق) را به موسوی تبریزی تحویل داد و این موسوی تبریزی نبود که دستور اعدام وی را داد چون هرگز یک آذربایجانی به هم قبیله خود خیانت نمی کند. آن اشخاصی که به دختران خردسال در ارومیه و اردبیل تجاوز نمودند فارس بوده که خود را در قالب تورک جا زده بودند!!! نمیدانم به این نادانی باید خندید یا گریه نمود؟!

امروز از رهبر گرفته تا بسیاری از کارگزاران حکومت آذربایجانی هستند که باعث تداوم استبداد و نابرابری قومی در این کشور شدند. مگر چه فرقی مابین انسانها وجود دارد که شما اینطور حصارکشی میکنید؟
اگر امید دانای پانفارس اینطور نفرت پراکنی میکند شما هم دست کمی از او ندارید و از همین حالا برای برادران کرد و گیلک و فارس و تالش خط نشان کشیده اید!

کار جنون ما به تماشا کشیده است ...... یعنی تو هم بیا که تماشای ما کنی.

خداوند دروغ جنگ و خشکسالی را از ایران بدور دارد