Skip to main content

جناب "توسط بلوچ"

جناب "توسط بلوچ"
Anonymous

جناب "توسط بلوچ"
شما غیبگو هم تشریف دارید و با قوه پیشگویی خود توانستید وابستگی فکری اینجانب را هم تشخیص دادید!!! به شما تبریک عرض میکنم.

آخر برادر! شما از کجا اینطور حدس زدید که بنده سلطنت طلب!!! هستم. در کجای نوشته من حرفی در طرفداری از حکومت استبدادی سابق و ... بیان شده که اینطور ناشیانه به کاهدان زدید؟ برای بنده استبداد چه از طرف شاه باشد یا شیخ و یا هر گروه دیگر محکوم و مطرود هست و از شما انتظار میرود اینقدر عصبانی نشوید که برای سلامتی شما مضر است.

دفاع جانانه شما از یک تروریست بیرحم نشانگر خواستگاه فکری شما است. آدمکشی که فرقی میان مردم بیگناه و وابستگان حکومت نمیگذاشت و در کشتن آنان به نحو فجیع و پخش فیلم کشتار آنان تردیدی نمیکرد. دار زدن راننده اتوبوس - اعدام و سربریدن سربازان بیگناه اسیر - جنایت بزرگ دارزین و صدها مورد از اینگونه ددمنشی و سبوعیگری از اعمال ریگی است

که برای جنابعالی یک قهرمان است. طبیعی است میتوان از نوشتار شما پی به افکار شما برد. بیاد داشته باش که از سلفی گری و وهابی گری و افکار فاشیستی هرگز نمیتوان به آزادی - دمکراسی و عدالت اجتماعی رسید. ماکزیمم این است حکومتی همچون طالبان در افغانستان و پاکستان برای خویش ایجاد کنید. نمیتوان با افکار پلید به ایده آلهایی که ذکر کردم رسید پس شما نیاز است اندکی در افکار خود تجدید نظر کنید.

اما در خصوص فکت تاریخی که عنوان نمودید و مرا بیسواد و ناآگاه به امور بلوچستان دانستید. فکر میکنم اندکی در اطلاعات تاریخی شما نشتی وجود دارد. پیشنهاد میکنم اندکی در اطلاعات تاریخی خود تجدید نظر نمایید.

راستی را این است که بلوچستان همیشه جزئی از ایران بوده و در زمان ضعف و فتور ایران پس از حمله مسلمانان گاها حکومتهای محلی داشت اما در زمان ناصرالدین شاه توسط انگلیسیها قسمتهایی از آن از ایران جدا گردید و اینکه شما میفرمایید زمان رضاشاه به دو بخش تقسیم گردید هیچ واقعیت تاریخی ندارد. به واقع زمان رضاشاه زمان برانداختن ملوک الطوایفی در اطراف ایران بود که پس از برافتادن قاجار و دوران اشغال ایران در جنگ اول جهانی سر در آورده بودند.

اینکه چرا انگلیسیها خواهان تجزیه شرق ایران از هرات تا بلوچستان بودند و چرا از حرکات جدایی خواهانه در این مناطق دفاع میکردند بر میگردد به اهمیت هندوستان برای بریتانیا برمیگردد.

خداوند دروغ جنگ و خشکسالی را از ایران بدور دارد