Skip to main content

سایت محترم ایران گلوبال

سایت محترم ایران گلوبال
Anonymous

سایت محترم ایران گلوبال
با درود جای سئوال اینجاست که از درج کامنتهای نفرت انگیز که به جای وفاق قومی تنها تنفر بین انسانها را ازدیاد میبخشد چه چیز عاید این سایت وزین میگردد؟
کاربری با نام "اسامه" که تداعی کننده اسم "بن لادن" است با انتشار کامنتهای نفرت انگیز حتی جعل تحقیقات دانشمند محترم مازیار اشرفیان بناب که با آزمایشات ژنتیک نشان داد در چند هزار سال گذشته ساکنین فلات ایران به لحاظ ژنتیک تغییر زیادی نکردند و همگی تقریبا دارای یک ریشه ژنتیک هستند. در حالی که این شخص با جعل تحقیقات پروفسور بناب میگوید نژاد مردم آذربایجان (جز چند دهستان) همگی ریشه عربی داشته و آنها از تجاوز مردان عرب به زنان ترک حاصل شده اند!!!
بدین طریق نامبرده میخواهد بگوید که مردم فعلی آذربایجان "فرزندان نامشروع" هستند!!!. این شخص معلوم الحال در کامنت خود که ریشه غیر ایرانیش از نامش هویداست

چنین ادامه میدهد:

"3-من هرگز یک پان ایرانیست نبوده ام پان ایرانیستی که امثال عرب ها و تو"ر"کی های اذربایجان و کردها را ایرانی بداند به درد لای جرز دیوار میخورد" !!!

نامبرده با بیان این حرفها میخواهد بگوید که بسیاری از اقوام ایرانی! ایرانی نبوده و لاجرم با ذکر این کامنت میتوان نتیجه گیری نمود:

الف - یا این شخص فاشیست است و دوست دارد با آنهایی که ایرانی میداند به جنگ اقوام دیگر ساکن ایران رفته و با کشتار آنان نسل کشی راه بیاندازد و نهایتا آنها را از سرزمین مادری خود اخراج کند.

ب - ممکن است نامبرده وابسته به عوامل اطلاعاتی مربوط به دشمنان یکپارچگی ایران باشد. در این صورت نیز ایشان با نفرت پراکنی و اشاعه اطلاعات دروغ تنها دشمنی و کینه را در بین مردم نهادینه میکنند.

اصلا فرض کنید ریشه ترکهای ایران و کردها همگی عربی باشد خوب که چه؟!!! شما وقتی شهروند آمریکا سوئد و یا هر کشور پیشرفته شوید و اقامت آنجا را دریافت کنید حائز تمام حقوقی میشوید که یک شهروند آمریکائی سوئدی و.... میشوید چطور میشود آذربایجانی ها و کردها (که نامبرده آنها را عرب و غیر ایرانی میداند) که هزاران سال در این خاک و کشور زندگی میکنند ایرانی نیستند و نباید از حقوق شهروندی برابر با هر ایرانی برخوردار باشند؟!!!

البته گمان بنده بر این امر استوار است که نامبرده وابسته به سرویسهای اطلاعاتی دشمنان ایران میباشد چون تندروترین گروههای ناسیونالیست ایران یعنی حزب پان ایرانیست هم بر این نکته تکیه دارد که همه اقوام ساکن در ایران! ایرانی بوده و بایستی حائز حقوقی برابر با همه ایرانیان شوند و هیچوقت بنده نشنیده ام هیچ یک از ناسیونالیستهای حتی از نوع فاشیستی آن آذربایجانی ها و کردها را ایرانی نداند.

از سایت محترم ایران گلوبال در خواست میگردد در صورت امکان از ذکر کامنتهای موهن که در آن مستقیما به مردم ایران اهانت میشود خودداری بعمل آید. به گمان بنده ذکر کامنتهایی که در آن به گروههای قومی اهانت میشود مانند کامنتهای این آقا "اسامه" از اعتبار این سایت بعنوان یک سایت معتبر تحلیلی خواهد کاست.

با سپاس فراوان

خداوند دروغ جنگ و خشکسالی را از ایران بدور دارد