Skip to main content

بامسی گرامی، از لابلایِ واژه

بامسی گرامی، از لابلایِ واژه
Anonymous

بامسی گرامی، از لابلایِ واژه های یادداشتِ نظرت احساس می کنم، دلی پر از درد و مالامال از کینه داری. نمیدانم، شاید هم، برای کینه هایت دلایلی موجه داشته باشی. ولی با اینهمه یقین دارم، که دلهایِ مالامال از کینه در هیچ جایی از زمین، و در هیچ گوشه ای از تاریخ بشر نتوانسته اند «... حاکمیت قانون...» را مجری سازند.

حال می خواهم از شما بپرسم؛ این چگونه قانونی است، که به شما اجازه می دهد، که جایِ اندیشه و نوشته هایِ مخالفینت را در «...سطل اشغالی...» بخواهی؟

وکیل مدافع زنده یاد درویشیان نیستم، اما گمان می کنم، شما داستانهای ایشان را نخوانده ای. چه اگر داستانهایِ ایشان را خوانده بودی، خود به عیان می دیدی که او در داستانهایش به دنبالِ برتری دادن قومی بر دیگر اقوامِ ایرانی نیست. او در داستانهایش در باره ی دردها و رنجهایِ زحمتکشانِ شهری و روستایی می نویسد.

بامسی گرامی، اگر بواقع خواهان رفع ستم در حق زحمتکشان، و حکومتِ قانونی مدافع حقوق مردمان مختلف کشور هستی، راهش از مسیر شوراندنِ مردمان مختلف علیه یکدیگر نمی گذرد.
رسیدن به حاکمیت قانون در کشور محتاج اتحادِ همه ی مردمان کشور علیه حاکمیت استبداد است، و نه شورش بر علیه این یا آن قومِ ایرانی