Skip to main content

جناب اسامه

جناب اسامه
Anonymous

جناب اسامه
از نام شما هویداست که وابستگی هایی به اسامه بن لادن و اعراب جدایی خواه و خلق عرب دارید . وولک شما خودش خیلی متعصب تشریف داری. وقتی کسی خود را از تندروهای پان ایرانیست تندتر و پان ایرانیست تر نشان میدهد باید به به صداقت او شک کرد. پلیسها یک اصل دارند و آن این است که قاتل معمولا خود را از همه اندوهگین تر و عزادارتر نشان میدهد. به هر روی کاری ندارم که شما پان عرب تشریف دارید یا هر چیز دیگر! من اشاره ای به کردها نکردم. این عین کامنت خودت است:
"3-من هرگز یک پان ایرانیست نبوده ام پان ایرانیستی که امثال عرب ها و تو"ر"کی های اذربایجان و کردها را ایرانی بداند به درد لای جرز دیوار میخورد" !!!

پس این اشاره خودت است به کردها وولک!!!. زیاد خودش را ناراحت نکن!!!. در مطالعه یک تحقیقات علمی ابتدا نیاز است آن را خوب بخوانید سپس به گفته فرانسیس بیکن

باید غارهای فکری را از خود دور کنید تا بتوانید میان امر صحیح و ناصحیح فرق قائل شوید. تحقیقات پروفسور اشرفیان بناب نه آن چیزی است که گفتید. شما تمام تحقیقات این دانشمند را وارونه و به قلب نشان دادید البته معلوم است که چرا اینطور دروغپردازی میکنید. در ثانی در خصوص گفته فرانسیس بیکن باید بگویم شما متعصبان جدایی خواه هرگز این قدرت را نخواهید یافت که سره را از ناسره جدا کنید چون شعور شما طوری در گنداب تعصب غرق هست که قدرت تشخیص را از شما ربوده است.

این همان رمزی است که پلیسها برای تشخیص جنایتکار استفاده میکنند یعنی جنایتکار همانی است که از پاپ کاتولیک تر میباشد!!!.

شما اگر نام خود را از "اسامه" به "کامبیز" تغییر دهید منش و کردار و اهداف شما در نوشتارتان هویدا است. اما از سایت ایران گلوبال گله دارم که چرا کامنت های افرادی چون شما را در سایت خود منعکس میکنند!

خداوند دروغ جنگ و خشکسالی را از ایران بدور دارد