Skip to main content

جناب "یک بلوچ"

جناب "یک بلوچ"
Anonymous

جناب "یک بلوچ"
اینکه میگویید جهانبانی غیر مستقیم به " حکومت محلی و ملی بلوچستان " اعتراف میکند چیز عچیبی نیست! بعد از اشغال ایران در جنگ جهانی اول و اواخر حکومت قاجاریه ایران بصورت ملوک الطوایفی اداره میشد و هر قسمت ایران برای خودش یک حکومت محلی داشت که توسط افراد محلی و برخی راهزنان اداره میشد. از خوزستان تا چهار محال بختیاری و لرستان کردستان و آذربایجان و گیلان برای خود یک حومت جدای از ایران داشتند خوب که چه؟! یعنی میفرمایید چون ایران در زمان فتور بطور ملوک الطوایفی اداره میشد حالا هم باید در بر همان پاشته بچرخد؟!! آقا این دارویی که تجویز میکنی در هیچ عطاری پیدا نمیشود.
اما در خصوص ریگی! شما میفرمایید چون جنایتکاران اسلامی بسیاری از جوانان این خاک را کشتند و چون ریگی بر ضد آنان میجنگید پس ایشان یک قهرمان است. آخر برادر این چه استدلالی است؟ چطور جنایت حکومت اسلامی شیعی

حاکم بر ایران! جنایات و ددمنشی عبدالمالک ریگی را تطهیر میکند؟!!!
همانقدر که حکومت شیعی ایران جنایتکار بوده و برای ملت ایران غیر قابل بخشش است جنایتکارانی همچون ریگی نیز با اعمال سبوعانه خود دشمنی را با ملت ایران اثبات نمودند هرچند که شما از این جنایتکار یک قهرمان بسازید.

بریدن سر تعدادی سرباز وظیفه! دار زدن راننده اتوبوس! جنایت دارزین و صدها مورد از خباثت این فرد جای دفاعی از این جنایتکار نگذاشته است چه رسد از او بعنوان یک قهرمان یاد شود!!!

خداوند شما را به راه راست هدایت کند.