Skip to main content

جناب محمد کریم بلوچ

جناب محمد کریم بلوچ
Anonymous

جناب محمد کریم بلوچ
اینهایی که نوشتید هیج ارتباطی به گفتار بنده ندارد. از ظلم و ستم گفتید که بر بلوچها میرود. چیزی که گفتی همان ستمی است که بر ملت ایران میرود و این ستم استبداد است که جنابعالی میخواهید نعل وارونه زده و به ستم یک قوم بر مابقی قومها تبدیل نمایید. در کشور استبدادزده ما یک بلوچ و عرب شیعه میتواند مقامهای بسیار بالا در دستگاه رژیم پیدا کند و همان فارسی که شما از آن بعنوان قوم ظالم یاد میکنید اگر مخالف استبداد ولایت فقیهی شیعی باشد ممکن است جایش در زندان و شکنجه حتی مرگ باشد پس آن چیزی که جنابعالی عنوان میکنی هیچ مصداق عینی ندارد. بسیاری از دست اندرکاران استبداد ولایی ایران غیر فارس میباشند و از آنجایی که اقوام کرد و بلوچ عمدتا سنی مذهب هستند نمیتوانند به آن مقامها نائل آیند. یک عرب معتقد به ولایت همچون شمخانی میتواند ریاست امنیت رژیم شود. خامنه ای ترک زبان میتواند رهبر این

حکومت و موسوی خامنه ای سوگولی عمام خمینی در دستگاه حکومت شود.

آخر برادر! یک دروغی بگویید که حداقل چند انسان آگاه را بفریبد. شما با مخلوط کردن اطلاعات دروغ به همراه تعدادی از اخبار درست و عینی که برای همگی واضح و مبرهن است میخواهید این توهم را ایجاد نمایید که تمام اطلاعات شما درست و پذیرفته است!!! به این صورت میخواهید همچون کاسب کاران متقلب اجناس بنجور خود را به همراه اجناس خوب به خریدار بیاندازی. در دنیای تکنولوژی و شفافیت این امر متاسفانه محال و غیر ممکن است و جنابعالی لاجرم باید راهی دیگر برای فروش اجناس بی کیفیت خود راهی دیگر پیدا کنید.

شما از نروژ و چک و اسلواکی یاد نمودید که بطور مسالمت آمیز از کشور سوئد و چکسلواکی سابق جدا شدند! خوب که چه؟!!! یعنی میگویید چون آنها متمدن بودند و بصورت طلح آمیز استقلال یافتند پس ما هم تمام ایران را بدین صورت در آورده و جدا نماییم؟!!!. انگار شما خیلی ایده آلیست تشریف داری و آن چیزی را مینویسی که دوست داری. کسی نداند ایران استبدادزده را با سوئیس و سوئد اشتباه میگیرد گرچه در کشورهای پیشرفته همچون فرانسه و اسپانیا و آمریکا نیز مورد قبول نمی باشد و با جدایی خواهان خیلی هم مهربان نیستند.

در راه هستی شناسی و شناخت حقیقت موانعی دشوار وجود دارد که گذر از انها کار سختی است برای واقع بین شدن و داشتن فکری مستقل بایستی ابتدا ذهن خود را از هرگونه تعصب بشویید که این کاریست غیر ممکن برای شما.

خداوند شما را شفا دهد