Skip to main content

آقای "بلوچ"

آقای "بلوچ"
Anonymous

آقای "بلوچ"
از نوشتار شما جز نفرت و کینه چیزی هویدا نیست. عکس هایی که گذاشتید به گمان بنده توضیح واضحات است و کسی فقر و بدبختی را در بسیاری از استانهای مرزی ایران همچون سیستان و بلوچستان انکار نمیکند. دوست عزیز! نوشتار شما طوری متعصبانه با توپ و تشر نوشته شده که به اعتقاد بنده هیچ عقلانیتی در آن یافت نمیگردد. از ستم قومی نوشتید که تفسیر غیر متعصبانه آن ستم به کل ملت ایران از طریق اعمال دیکتاتوری فقاهتی بر سرتاسر کشور اعمال میشود که جنابعالی میخواهید نعل وارونه زده و آن را ستم یک قوم بر مابقی اقوام نشان دهید. در کشور استبدادزده ما یک بلوچ و کرد و عرب شیعه میتواند مقامهای بسیار بالا در دستگاه رژیم پیدا کند و همان فارسی که شما از آن بعنوان قوم ظالم یاد میکنید اگر مخالف استبداد ولایت فقیهی شیعی باشد ممکن است جایش در زندان و شکنجه حتی مرگ باشد پس آن چیزی که جنابعالی عنوان میکنی

هیچ مصداق عینی ندارد. بسیاری از دست اندرکاران استبداد ولایی ایران غیر فارس میباشند و از آنجایی که اقوام کرد و بلوچ عمدتا سنی مذهب هستند نمیتوانند به آن مقامها نائل آیند. یک عرب معتقد به ولایت همچون شمخانی میتواند ریاست امنیت رژیم شود. خامنه ای ترک زبان میتواند رهبر این حکومت و موسوی خامنه ای سوگولی عمام خمینی در دستگاه حکومت شود. میدانی این لیست را ادامه دهیم به کجا میرسیم؟

آخر برادر! یک دروغی بگویید که حداقل چند انسان فرهیخته را بفریبد. شما با مخلوط کردن اطلاعات دروغ به همراه تعدادی از اخبار درست و عینی که برای همگی واضح و مبرهن است میخواهید این توهم را ایجاد نمایید که تمام اطلاعات شما درست و پذیرفته است!!! به این صورت میخواهید همچون کاسب کاران متقلب اجناس بنجور خود را به همراه اجناس خوب به خریدار بیاندازی. در دنیای تکنولوژی و شفافیت این امر متاسفانه امری محال و غیر ممکن است و جنابعالی لاجرم باید راهی دیگر برای فروش اجناس بی کیفیت خود پیدا کنید.

شما از نروژ و چک و اسلواکی یاد نمودید که بطور مسالمت آمیز از کشور سوئد و چکسلواکی سابق جدا شدند! خوب که چه؟!!! یعنی میگویید چون آنها متمدن بودند و بصورت طلح آمیز استقلال یافتند پس ما هم تمام ایران را بدین صورت در آورده و جدا نماییم؟!!!. انگار شما خیلی ایده آلیست تشریف داری و آن چیزی را مینویسی که دوست داری. کسی نداند ایران استبدادزده را با سوئیس و سوئد اشتباه میگیرد گرچه این فرمایشات در کشورهای پیشرفته همچون فرانسه و اسپانیا و آمریکا نیز مورد قبول نبوده و با جدایی خواهان خیلی هم با مهربانی رفتار نمیشود.

کسی که از جنایتکاری همچون عبدالمالک ریگی بعنوان یک قهرمان یاد میکند! جنایتکاری که با بریدن سر سربازان وظیفه بیگناه! اعدام به اصطلاح انقلابی راننده اتوبوس! جنایت دارزین و کشتار تاسوکی را سازمان دهی نمود غیر از این امیدی نیست. 90 درصد اعدامهای شما از میان انسانهای بیگناه بوده که هیچ ارتباطی به حکومت نداشتند و شما این اعمال را بعنوان یک نوستالژی یاد نموده و توجیه میکنید که چون رژیم جنایت میکند پس ریگی که دشمن رژیم بوده یک قهرمان است.
بنازم به استدلال شما! نه خیر برادر! جنایت رژیم چهره کریه ریگی را زیبا نمیکند. به گمانم این جنسی که میخواهی بفروشی هیچ جای جهان خریدار ندارد.

در راه هستی شناسی و شناخت حقیقت موانعی دشوار وجود دارد که گذر از انها کار سختی است برای واقع بین شدن و داشتن فکری مستقل بایستی ابتدا ذهن خود را از هرگونه تعصب بشویید که این کاریست غیر ممکن برای شما.
با توپ و تشر و کلمات نفرت انگیز و فحش و فضاحت نمیتوان عده ای را برای همیشه فریفت.
خداوند دروغ جنگ و خشکسالی را از ایران بدور دارد.