Skip to main content

اینکه فرمودید "استقــلال

اینکه فرمودید "استقــلال
Anonymous

اینکه فرمودید "استقــلال بلوچستـان حق ماسـت و برای رهايی از يوغ بردگی بايـد به اين حـق مسلــم خود برسيــم"!!! قبول! کسی جلوی شما را نگرفته است! تاکنون آقای ریگی و بسیاری از وهابیون که شما بارها از آنها با نام قهرمان یاد نمودید با قتل و جنایت و بمب گذاری در مساجد و کشتار انسانهای بیگناه در راه مقدس استقلال بلوچستان فداکاری نمودند . خوب به همین راهتان ادامه دهید تا صبح دولت شما بدمد!!!

اما عجیبتر از همه اینکه فرمودید "ملت قهـرمان بلـوچ با اتحاد و همبستگـی ملـی درتوان دارد تا آينده سياسـی بلـوچستان را بر اساس اصول دمکراسی و عدالت اجتماعـی بنا کـند"!!! نمیدانم برای این جمله شما باید خندید یا گریه کرد!!! این جمله را کسی بر زبان می آورد که از جندالله و ریگی و بسیاری از قصابان و آدمکشان بعنوان قهرمان یاد میکند!!! آخر کجای دنیا از طریق جنایت و آدمکشی و کشتار انسانهای بیگناه

میتوان به دمکراسی و عدالت اجتماعی رسید؟ آیا شما از رویه سیاسی و نظامی گروه جندالله و جیش العدل که حامل تفکرات سلفی گری و وهابی گری هستند انتظار دمکراسی و عدالت دارید؟!!! بنظر می آید که شما معنی دمکراسی و عدالت اجتماعی را درست درنیافتید. المان ابتداعی دمکراسی نوین آزادی است . یک جامعه آزاد و دمکرات امکان آزادی و رواداری و شکیبایی و مدارا را بین شهروندان خود تضمین می‌کند! چطور از افکار پلید مذهبی همانند وهابی گری و سلفی گری انتظار تلورانس و مدارا دارید؟ دمکراسی بر این پایه استوار است که امور کشور باید با رای اکثریت مردم سرانجام برسد البته با حفظ حقوق فرد و اقلیت. به عبارتی شما از کسانی که افکار غیر را بر نمیتابند انتظار رواداری با اقلیت را دارید؟ با این راهی که شما در پیش گرفتید حتی اگر بتوانید حکومتی مستقل ایجاد کنید مجبورید برای ایجاد عدالت اجتماعی مورد نظرتان دست به کشتار مخالفین خود بزنید. این راهی که میروید به قطع به ترکستان ختم میشود.

برای نیل به دمکراسی و آزادی و متعاقب آن عدالت اجتماعی شما باید ابتدا تغییر را از خود شروع کنید. با حرکات شرورانه و جنایتکارانه هرگز ره به دمکراسی نخواهید برد. حتی اگر راه شما برای جدایی از ایران عملی درست و بر پایه فکت های تاریخی باشد نتیجه آن چیزی غیر از آزادی و دمکراسی خواهد بود.

نه برادر! نفرت و کینه درمان این بیماری نیست. برای علاج این بیماری باید نسخه ای دیگر از پزشکی حاذق دریافت نمایید.