Skip to main content

جناب "بلوچ"

جناب "بلوچ"
Anonymous

جناب "بلوچ"
کافی است به کامنتهای خود که در جواب کامنتهای بنده در لینک زیر http://www.iranglobal.info/node/62799 در پستی از دکتر دوشوکی در باره "امید دانا" در همین سایت آمده است نگاهی بیاندازید که چطور از ریگی دفاع جانانه نمودید. نگویید یکی دیگر با نام "بلوچ" بجای شما کامنت داده است که ادبیات شما با ادبیات مندرج در کامنت کاملا مطابقت دارد. توپ و تشر و تعصب و یکسونگری و خشونت هم در این پست شما و هم کامنتهای مندرج در پست "امید دانا" که با نام شما آمده است موج میزند. با این ادبیات شما به جایی نخواهید رسید که جهانیان و همچنین ملت ایران از امثال شما که تداعی گر اعمال و رفتار طالبان! پاسداران و بسیج جمهوری اسلامی و داعش و القائده است دل خوشی ندارد.

فکر میکنی که بجای نوشتن نامهای تاریخی همچون خوزستان! و اهواز آنها را عربستان و الاحواز بنویسی میتوانید از میان جدائی خواهان عرب! طرفدار جذب

کنید؟!!! یا با خیال باطل از میان جدایی خواهان دیگر میتوانی سرباز گیری کنید؟ زهی خیال باطل!

جنبشی که از ابتدا پایه های عقیدتی خود را بر سلفی گری و وهابی گری برخواسته از افکار پلید سازمانهای اطلاعاتی عربستان و امارات گذاشته و از کمکهای لجستیک عربستان و امارات و پاکستان و.... بهره میبرد راهی جز اضمحلال ندارد. بلی برادر! این ره که میروی به ترکستان است!

شما نمیتوانید با دروغ و انتشار تنفر عده ای را برای همیشه فریب دهید .

خداوند دروغ جنگ و خشکسالی را از ایران بدور دارد