Skip to main content

اپوزیسیون باید به نباید ها در

اپوزیسیون باید به نباید ها در
Anonymous

اپوزیسیون باید به نباید ها در ائتلاف یا وحدت گروهها بیشتر بپردازد و این نبایدها می بایست بر اساس نیاز مبارزاتی امروز جامعه ایران تعیین شود
1. شما در هر گروه یا حزب یا جنبشی که هستید اجازه ندارید بجای مردم ایران در باره نوع حکومت جایگزین جمهوری اسلامی تصمیم بگیرید اما وظیفه دارید و وظیفه سنگین تاریخی هم دارید حکومت مورد نظر خود را به مردم معرفی نمایید نه فقط با اسم بلکه با تشریح نوع حکومت و ساختار آن و معرفی نمونه های موجود آن در جهان. شما در حال از دست دادن فرصت ها برای رشد آگاهی سیاسی مردم بویژه نسبت به اَشکال حکومت ها و نقاط ضعف و قوت آنها هستید.
چرا اجازه ندارید ؟ چون این روش همان انتخابات آری یا نه 12 فروردین 1358 است .

2. شما اجازه ندارید نسبت به یکدیگر (بقیه گروهها و افراد سیاسی ) برخورد غیر دموکراتیک داشته باشید.
چرا اجازه ندارید؟ چون این روش همان برخوردهای غیردموکراتیک و سرکوب های گروههای سیاسی توسط ج ا ا در 39 سال گذشته است.
3. شما در هر هیئت و کسوت و گروه و حزب و جنبشی که هستید اجازه ندارید در باره گذشته و حال خود غیر شفاف و ناصادق باشید. هیچ فردی یا گروهی نمی تواند ادعای معصومیت و مستثنی بودن کند. نه امام زاده هستید نه نماینده خدا یا هر قدرت دیگر. بر این اساس نه تنها هیچ اشکالی ندارد که اشتباهات خود را عنوان کنید بلکه یک ضرورت و یک باید است.
چرا اجازه ندارید؟ چون غیر شفاف بودن و صادق نبودن از روشهای حکومت های سرکوبگر و ضد بشر منجمله ج ا ا است.
4. شما اجازه ندارید به تمایل و حس نیازِ مردم ایران به ائتلاف آسیب برسانید .
چرا اجازه ندارید؟ چون تشتت و اختلاف افکنی بین اقوام گروهها مذاهب و ادیان از ابزار سرکوب و حکومت در ج ا ا بوده و هست و از این ایزار در خاورمیانه نیز بسیار سود می برد.
5. در هر حزب گروه جنبش جبهه ای هستید باید مکانیسم ها روش ها و قوانین کنترل قدرت حاکمه ، روش های پیشگیری از انحصار قدرت و قوانین لازم برای تضمین حفظ قدرت مردم در دست مردم در سیستم مورد نظر خود را اعلام ترسیم و مشخص نمایید.