Skip to main content

آقای استخانلو

آقای استخانلو
Anonymous

آقای استخانلو
به حرف های شما کلی خندیدم. نوشته اید "لابد بدلیل مشکل مالی و هزینه پرداخت شخصی هتل و بلیط سفر، نیروهای مردمی و خلقی و چپ و دمکرات و مترقی نتوانستند زیاد شرکت کنند".

سوال اینجاست که اگر این به اصطلاح نیروهای پربار و خلقی و وزن دار گر طبیب بودند، سر خود دوا می نمودند. این بیچاره های بعد از 40 سال زندگی در غرب، به آن درجه از سواد و تحصیلات، توانایی کاری و حداقل اندوخته مالی (در حد یک بلیط قطار و پول یک شب هاستل یا هربرگ) نرسیده اند که حتی بضاعت مالی بیست یوروئی برای هاستل ارزان قیمت این کنگره داشته باشند؟ کسی که 40 سال در غرب شکست خورده و از نظر زندگی شخصی خودش هم ناموفق مانده؛ چطور می تواند فردای ایران را با موفقیت اداره کند؟ آخه جوک و شوخی هم باید حدی داشته باشه.

کسی که بعد از چهل سال ادعا (من آنم که رستم بود پهلوان) حتی چهل یورو (20 یورو برای هاستل و 20 یورو برای

برای قطار) هم در بساط ندارد که برای آزادی ایران هزینه کند، همان بهتر که در کنج اطاق خودش بماند. مردم ایران به اینگونه " مدعیان رفوزه شده " احتیاجی ندارند. اما کمونیست ها که بودند و بر اساس آنچه آقای دوشوکی نوشته، ایکاش نمی بودند چون ظاهرا گ...... زدند.

نوشته ای که غالب سخنرانان فاقد سواد لازم و بینش سیاسی مهمی بودند. پس چه بهتر که اوون نیروهای خلقی باسواد و وزن دار و استراتژیست های قهار و کاردان حتی پول بلیط قطار نداشتند تا بیایند و با آن هم ابهت و جاه و مقام خودشان را قاطی مشتی بیسواد بکنند. متاسفانه خودت هم آنقدر سوادت زیاد و سنگین است که نمی دانی "مشروطه خواه پادشاهی" طرفدار نظام پادشاهی است یا جمهوری. خدا به این ملت رحم کند.