Skip to main content

دوست گرامی، بهنام چنگائی، شما

دوست گرامی، بهنام چنگائی، شما
تبریزی

دوست گرامی، بهنام چنگائی، شما که خواستار پشتیبانی از یک کارگر به زنجیر کشیده شده به نام محمود صالحی هستید این درخواستتان را در تارنمای ایران گلوبال برای چه کسانی می نویسید؟ من و شما می دانیم که بدبختانه و با اندوه فراوان تارنمای ایران گلوبال هم اکنون جایگاه تاخت و تاز ناسیونالیست ها و پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی است! حتی یک خر هم می داند که ناسیونالیست ها در سرتاسر جهان و در سرتاسر تاریخ راست گراترین راست گراهای جهان بوده و هستند! آیا ناسیونالیست های راست گرائی که وابسته به سرمایه داری و زرسالاری (بورژوازی) هستند و در ایران گلوبال تاخت و تاز می کنند حتی نیم نگاهی به نوشته شما خواهند کرد که از کارگر گرسنه و بیماری به نام محمود صالحی پشتیبانی هم بکنند؟ این وابستگان به سرمایه داری و زرسالاری با جیب های پر از پول از بس خورده و نوشیده اند که از سیری دارند می ترکند، برای .....

..... اینان کارگران انسان نیستند بلکه جانورانی هستند که باید کار کنند تا شکم ها و جیب های آنها پر شوند! دوست گرامی، بهنام چنگائی، روی سخن شما در تارنمای ایران گلوبال با چه کسانی است و شما از چه کسانی می خواهید که از کارگر گرسنه و بیمار و به زنجیر کشیده شده ای به نام محمود صالحی پشتیبانی بکنند؟ نیازی به گفتن و نوشتن من نیست و شما خودتان به سادگی می توانید ببینید ناسیونالیست هائی که در ایران گلوبال جا خوش کرده اند و درباره فلان سنگ و کلوخی که در فلان دهکوره پیدا شده است به جان هم می افتند و از هزار سوراخ سنبه مدرک و دلیل و آمار و سند گردآوری می کنند تا گفته باشند که: "ما برتر از دیگرانیم!" هنگام درگذشت که نه بلکه قتل گام به گام کارگری به نام محمد جراحی برای حفظ ظاهر هم که شده حتی یک سطر در همدردی با محمد جراحی و بازماندگانش ننوشتند! (به این دو لینک نگاه کنید)

لینک یک

http://iranglobal.info/node/62441

لینک دو

http://iranglobal.info/node/62460

برای پان ترک های ایران گلوبال که خود را نماینده مادرزاد ترک های ایران می دانند و برای ترک ها بالا و پائین می پرند مرگ محمد جراحی مانند مرگ مورچه ای بود که در زیر پا له شد و از یادها رفت! البته این یک نمونه است و نمونه ها فراوانند! در همان زمان که محمد جراحی از دست رفت همین محمود صالحی با آن که بیمار بود با دلاوری و بی باکی شگفت انگیزی خود را بر بالای آرامگاه محمد جراحی رساند و به همراه جعفر عظیم زاده با به جان خریدن هر خطری بر ضد رژیم دژخیمان و شکنجه گران سخنرانی کرد! پرسش من این است که آن هنگام پان ترک هائی که برای ترک ها یقه درانی می کنند کجا بودند؟ چگونه است که جعفر عظیم زاده فارس و محمود صالحی کرد برای محمد جراحی ترک دل سوزاندند و اشک ریختند و با به خطر انداختن خود سخنرانی کردند اما پان ترک ها لام تا کام چیزی نگفتند؟ (فیلم سخنرانی محمود صالحی و جعفر عظیم زاده در آرامگاه محمد جراحی)

https://www.youtube.com/watch?v=acpbEJwRZU4&feature=youtu.be

دوست گرامی، بهنام چنگائی، محمد جراحی و محمود صالحی به کنار، هنگامی که درباره دیو و هیولای سرمایه داری که خون کارگران و رنجبران را مانند زالوئی مکیده و تریلیون ها دارائی به چنگ آورده است نوشته ای به ایران گلوبال فرستاده شد از پان ترک گرفته تا آریاپرست همگی وکیل مدافع این هیولای سرمایه دار شده و با آب و تاب از او دفاع کرده و کمونیست ها را ناسزاباران کردند! (به این لینک نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/58244

دوست گرامی، بهنام چنگائی، در سرتاسر جهان و در سرتاسر تاریخ ناسیونالیست ستمدیده چیزی است که هرگز و در هیچ جا یافت نشده است و ما چیزی به نام ناسیونالیست ستمدیده نداریم! و امید بستن ستمدیدگان به ناسیونالیست ها برابر است با درآمدن از چاله و افتادن به چاه! (به نوشتاری در این لینک نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/42737