Skip to main content

خودمان و دیگران را فریب

خودمان و دیگران را فریب
Anonymous

خودمان و دیگران را فریب ندهیم .پیش اهنگان هر کشوری مسئول خوشبختی و بدبختی کشور خود هستند . کورش و اربعین بهانه است . در این کشور دین نقش اساسی را بازی میکند و سازمانهای سیاسی و بخش روشنفکر هم برای قدرت به دین اویزان شده اند .
سازمان مجاهدین خلق هدفی جز ایجاد حکومت اسلامی ندارد و مردم برای فرار به پاسارگاد میروند .حزب توده و همه چپها هدفی جز قدرت ندارند و مردم میدانند نقش مخرب حزب و دیگر چپها در سال 32 و 57 چه بود . گناه روشنفکر را نمیتوان به کردن مردم پارس زبان و یا کرد و اذری انداخت. تاریخ جمهوری اسلامی و جنایات او در رابطه مستقیم با نبوت محمد و خلفای راشدین و داستان گربلا است .این مردم اسلام زده هستند مانند مردم افغانستان و مردم عرب . اگر به نقش و نفوذ دین در ایران پی ببریم خواهیم دانست که عامل فریب و عقب افتاده گی چیست .

در زمان شاه کوشش شد که هویت ایرانی جایگزین هویت عربی و اسلامی شود .هنوز هم گروهی در ایران خود را سید میدانند و به نوعی پیوند خود را عربی و از تخم محمد میدانند ..چه چپ و چه دینی در زمان شاه فقید هر گونه پیشرفتی را محکوم کردند و امروز پاسخ خود را دریافت میکنند . اگر کسی نگران دهی در کردستان و یا حومه اردبیل است مردمی هم نگران همه ایران هستند .