Skip to main content

جناب تبریزلی

جناب تبریزلی
Anonymous

جناب تبریزلی
نمیدانم در کجای نوشته من اشاره شده که ناسیونالیسم فارس تبدیل به دمکراسی میشود که شما اینگونه با سفسطه و مغلطه میخواهید بزور آنرا به بنده منتسب کنید؟!!!... در سرتاسر نوشته بنده تنها اشاره شده که این ناسیونالیسم عکس العملی است در برابر اعمال حاکمان و پان ترکهایی همچون شما و بقیه کسانی که میخوهند کیان ایران و ایرانی را برکنند. اگر هم مثالهای تاریخی آوردم باز هم نقش عکس العملی ناسیونالیسم ایرانی را بیان کردم. در انتها گفتم که در نباید بر همان پاشنه بچرخد و در جایی به خوب یا بد بودن این ناسیونالیسم یادی نکردم که شما اینگونه بر آشفتید و هرچه ناشایست بود به بنده چسباندید.
در کجا بنده از این رویه پشتیبانی کردم که شمای پان ترک مرا پان فارس خطاب کردید؟. شما متعصبین هرگز نمیتوانید متنی که حاوی حقیقت است را خوب بخوانید و معمولا با تفسیر متعصبانه و مغلطه به جنگ منطق می روید.

اینکه گفتید شاه و خاقان در یک پروسه دمکراتیک انتخاب نشدند که الگوی ما ترکان باشند نیز هیچ به گفته بنده ارتباطی ندارد. تمام سعی بنده این بود که اگر ملت در دام ناسیونالیسم کور قرار میگیرند این وظیفه روشنفکرانی چون جناب دوشوکی است که راه را بر مردم بگشایند (بجای انتقاد و عنوان نمودن واضحات)
شما را ارجاع میدهم یک بار دقیق نوشته مرا بدور از تعصب و خود بزرگبینی خوانده و در صورت وجود باگی در آن نقد خود را درج نمایید و گرنه آنچیزی که نوشتید با پوزش بسیار هیچ ارزش پاسخگویی ندارد.