Skip to main content

جناب اقبالی گرامی ,

جناب اقبالی گرامی ,
Anonymous

جناب اقبالی گرامی ,

ممنون از پاسخ اتان , حتما همین گونه که نوشته اید , باید باشد , اما زمانیکه به پاسخ تعدادی از برگزار کنندگان مبنی بر اینکه این کنگره حتی از حضور خامنه ای هم استقبال می کند , می نگریم , به یقین به آن نتیجه ای که شما بدان اشاره کرده اید , نخواهیم رسید. می گویند : ,,زنيز اعلام کرده اند که حتی مخالفان و دشمنان سکولار دموکزاسی (مثلاً شخص آقای علی خامنه ای) هم می توانند در کنگره شرکت کرده و نظرات خود را از تريبون کنگره اعلام دارند,,.
http://isdmovement.com/2017/Fifth-Congress/Pages/Reverse-Decision.htm
موضوع اساسا به فرد بر نمی گردد , بلکه به اندیشه ای که از آن بوی تعفن استمالت از دیکتاتوری مذهبی حاکم بر میهن امان را میدهد , بر می گردد. این استمالت را ما هم در صحنه خارجی شاهد آن هستیم و هم در صحنه داخلی. زمانیکه تعدادی از دوستان بدرستی علیه این سیاست اعتراض کرده و

از شرکت در کنگره خودداری نمودند , پاسخ به این اعتراضات « حق دمکراسی» برای پلید ترین حاکمیت در تاریخ میهنمان بود.
ما باید چنین سیاستی را به چالش و نقد اصولی بکشیم. این وظیفه , خواه خوشایند امان باشد یا نه , بخشی از جنبش اعتراضی ما ایرانیان علیه دیکتاتوری ولی فقیه است. همچنین هیچ جریان و یا فرد اصولی از اتحاد نیروها نباید هراس داشته باشد, بلکه از آن استقبال نماید.
من و ما از اینکه نیروها متحدا علیه این بربریت ساری در ایران بپا خیزند , حزب ع سازمان , جبهه و یا آلترناتیو تشکیل دهند , حتی اگر کوجک هم باشند , باید استقبال نمائیم.
اما باید توجه داشته باشیم که دشمن مردم ایران در داخل صفوف ما رخنه نکند. با شیوه های مافیایی و اطلاعاتی عوامل خود را بداخل ما نفوذ ندهد. درست این امر در کلن اتفاق افتاد و گمان این حقیر برآن است که برگزار کنندگان و بخشی از شرکت کنندگان عامدانه و خود خواسته بدان تن داده اند. اینکه چرا تن داده اند را باید از خود آنان سوال نمود. ما تنها می توانیم حدس و گمان براساس داده ها بزنیم . از داده ها و لبخند های طرفین که تصاویرش در اینترنت موجود هستند , می توان این نتیجه منطقی را گرفت که بحمدالله « هردو طرف شاد » هستند.
همچنین نسبت به این جریان مخرب و خزنده از سوی وزارت اطلاعات به اندازه کافی به آنان و از طرق مختلف اطلاع رسانی شده بود , اما افسوس که درب همچنان بر یک پایه چرخید . نه تنها به عوامل اطلاعات اجازه حضور داده شد , بلکه میدان سخن پراکنی و لجن پراکنی علیه بخشی از اپوزیسیون , حال این اپوزیسیون خوش آیند ما باشد یا نه , اما بخشی از مردم ایران و قربانیان این رژیم هستند , داده شد.
در هیچ کجای دنیا و دمکراسی های موجود هرگز چنین اتفاق ناشگونی نمی افتد. هرگز به باند های سرکوبگر , اطلاعات, فاشیسم , نیروهای هوادار اس اس, دست راستی ها ی افزاطی , چماقداران و یا طرفداران فراتکو , موسولینی , هیتلر و مشابه در اروپای امروز چنین میدانی داده نمی شود. براستی ما در کجا ایستاده ایم و به چه حقی بخود اجازه می دهیم از جیب قربانیان , زندانیان سیاسی , خانواده های آنان و مردم تحت ستم میهن امان چک سفید بکشیم؟
حال شما نگاهی به رسانه ها و سایت های وابسته به وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران بیاندازید , به یقین به محتوی و مفهوم این جملات پی خواهید برد.
برایتان موفقیت آرزو دارم